اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد

فعالیت 46 شهرک‌ صنعتی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: تعداد شهرک‌های مصوب صنعتی استان از 25 شرکت در سال 84 به عدد 46 در سال جاری رسیده است.

فعالیت 46 شهرک‌ صنعتی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران و متقاضیان در شهرک‌های صنعتی پول زمین اخذ نمی‌شود بلکه هزینه‌های ارائه خدمات از آنها گرفته می‌شود و این هزینه‌ها نیز صرف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی می‌شود تا بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و اشتغال در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی افزود: سیاست‌گذاری انجام شده در چند سال اخیر، در استان توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان بوده تا در این راستا علاوه بر ایجاد توسعه صنعتی متوازن در استان، شاهد عدالت صنعتی و توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم نیز باشیم.

وی با تاکید بر تعامل با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، خواستار ارتقای همکاری‌ها به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند توسعه صنعتی مناطق مختلف استان را نیز به همراه داشته باشد که این موضوع می‌تواند اشتغال، امنیت پایدار و وضعیت مناسب اقتصادی شهرها و مناطق استان را نیز ایجاد کند.

سلیمانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای راهبرد توسعه صنعتی استان از دولت نهم به بعد شتاب گرفته است، افزود: در این مدت تعداد شهرک‌های مصوب صنعتی استان ازعدد 25 در سال 84 به عدد 46 در سال جاری رسیده که این موضوع بیانگر عزم دولت و مدیریت ارشد استان در توسعه صنعتی استان است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری نیز با جهش قابل ملاحظه‌ای از ابتدای سال 84 به عدد 33 در سال جاری رسیده و تا پایان سال این میزان به 35 شهرک و ناحیه صنعتی می‌رسد.

سلیمانی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در هدایت سرمایه‌گذاران و متقاضیان برای سرمایه‌ گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول