اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

واحد تولیدی آت ریگ صنعت در شهرکرد بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: واحد صنعتی-تولیدی آت ریگ صنعت چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرکرد بهره‌برداری شد.

واحد تولیدی آت ریگ صنعت در شهرکرد بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد تولیدی، اظهار داشت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید 4 هزار و 200 تن لوله پلی اتلین و پی وی سی دوجداره در مدت یک سال موفق به ساخت زیربنای تولید و دریافت تمامی مجوزها شده است.

رحمن کرمی افزود: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ثابت 26 میلیارد و 500 میلیون ریالی زمینه اشتغال 48 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع با زیربنای یک‌هزار و 320 مترمربع احداث شده است.

کرمی با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در راستای بهره‌برداری از این واحد تولیدی، گفت: تاکنون 450 هزار دلار برای خرید ماشین‌آلات و 8 میلیارد ریال برای احداث ساختمان این واحد تولیدی هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تولیدات این واحد صنعتی، گفت: انواع لوله‌های پلی اتلین از سایز 16 تا 250، تولید انواع لوله‌های آبیاری بارانی و تحت فشار از سایز شش تا 16 اتمسفر از محصولات این واحد تولیدی محسوب می‌شود.

وی ظرفیت تولید این واحد را یک‌هزار کیلو در ساعت اعلام کرد و گفت: مواد اولیه مورد استفاده این واحد تولیدی شامل،P80 P60 و 9100 است.

کرمی مساحت این شرکت را 7 هزار مترمربع دانست و گفت: زیربنای احداث شده این واحد تولیدی 2 هزار مترمربع در نظر گرفته شده است.

واحد صنعتی تولیدی آت ریگ صنعت امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول