اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران:

ارتباط بین نوآوران و صنعت از اهداف سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان است

خبرگزاری فارس: دبیر سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران گفت: معرفی و حمایت از اختراعات و ایجاد ارتباط بین نوآوران و صنعت و جلوگیری از خروج نخبگان از اهداف سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران است.

ارتباط بین نوآوران و صنعت از اهداف سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی خلیل‌زاده ظهر امروز در افتتاحیه سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار کرد: 360 اثر و طرح نو به دبیرخانه این المپیاد تا شهریور ماه ارسال شده است.

دبیر سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران افزود: تعداد آثار در چند گروه شامل برق و کامپیوتر 42 عنوان، تاسیسات و انرژی 24 عنوان، زیست شناسی و کشاورزی 25 عنوان، شیمی و تکنولوژی و صنایع غذایی 21 عنوان، متاتولیک و رباتیک 42 عنوان، مکانیک متالوژی و عمران 42 عنوان و مهندسی و تاسیسات پزشکی 40 عنوان از جمله طرح‌هایی هستند که به این المپیاد راه یافتند.

خلیل‌ زاده با اشاره به داوری‌های این المپیاد گفت: معیار ارزیابی‌ها در حد ملی و جهانی است و در نمایشگاهی که از آثار دریافتی تشکیل شده تمام طرح‌ها در معرض بازدید قرار می‌گیرد و داورها در محل حضور داشته و از نزدیک با نوآوری‌ها آشنا شده و آنها را ارزیابی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دور اول داوری‌ها حداقل سه داور بر اساس 15 آیتم نمره می‌دهند و در روز اختتامیه نتایج داوری اعلام می‌شود که از آثار برتر با اهدای مدال و تقدیرنامه تجلیل می‌شود.

دبیر سومین المپیاد بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران در ارتباط با اهداف این المپیاد اظهار کرد: معرفی و حمایت از اختراعات، ایجاد ارتباط بین نوآوران و صنعت، شناسایی نخبگان جوان، استفاده بخش صنعت از ایده‌های نو و جلوگیری از خروج نخبگان از اهداف سومین المپیاد بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول