اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معلم حادثه‎دیده بروجنی:

3 روز پس از ترخیص سر کلاس درس حاضر می‌شوم

خبرگزاری فارس: معلم حادثه‎دیده در سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی گفت: پزشکان برای من شش ماه مرخصی در نظر گرفته‌اند اما سه روز بعد از ترخیص از بیمارستان در کلاس درس حاضر خواهم شد.

3 روز پس از ترخیص سر کلاس درس حاضر می‌شوم

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل پاک‌روان بعدازظهر امروز در جریان بازدید وزیر آموزش و پرورش از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در محور دهدز ـ لردگان اظهار داشت: این حادثه واقعا تلخ است و باید با انجام اقدامات لازم از سوی مسئولان در این زمینه از بروز حوادث مشابه در سطح کشور جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در این حادثه از ناحیه زانو مجروح شده است، افزود: پزشکان برای من شش ماه مرخصی در نظر گرفته‌اند ولی سه روز بعد از ترخیص از بیمارستان در سر کلاس حاضر خواهم شد.

پاک‌روان کرایه سرویس مدارس استان به ویژه مدارس استثنایی را دغدغه اصلی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و بیان داشت: وزیر آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر اعتبارات مورد نیاز مدارس این استان را ابلاغ کند.

معلم مجروح حادثه محور دهدز - لردگان با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان وی، استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیرکل آمورش و پرورش استان همزمان با هم در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد و در بالای سر وی، خاطرنشان کرد: در این جا در محضر تمامی دوستان، این مسئولان قول دهند تا در این رابطه تدبیری بیندیشند.

به گزارش فارس، تعدادی از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن روز چهارشنبه هفته گذشته به منظور بازدید از مناطق جنگی عازم استان خوزستان شدند که متأسفانه عصر جمعه در مسیر بازگشت از مناطق جنگی در مسیر دهدز ـ لردگان اتوبوس حامل این دانش‌آموزان به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز دچار حادثه شد و 26 نفر از دانش‌آموزان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول