اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خبر داد

ترخیص مجروحان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی تا سه روز آینده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: مصدومان و مجروحان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی که تحت عمل جراحی قرار گرفته و یا در حال مداوا هستند تا سه روز آینده مرخص می‌شوند.

ترخیص مجروحان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی تا سه روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دکتر محمدحسین سرمست عصر امروز در حاشیه عیادت از دانش‌آموزان مصدوم حادثه اتوبوس دانش‌اموزان بروجنی در بیمارستان گلستان اهواز اظهار داشت: دانش‌آموزانی که در این یکی دو روزه تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و یا دیگر خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند تا سه روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.

 

وی با اشاره به وضعیت دانش‌آموز دختری که از نظر هوشیاری وضعیت وخیمی دارد، افزود: این مصدوم به نام مریم باباخانیان از صبح امروز وضعیت هوشیاریش بهتر شده است ولی پیش‌بینی می‌شود که وی زمان بیشتری را برای کسب هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو سپری کند.

سرمست تاکید کرد: وضعیت هوشیاری این مصدوم بهتر شده است ولی نیاز است هنوز در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان تحت مراقبت باشد تا وضع جسمی و هوشیاری وی بهبود یابد.

وی با اشاره به وضعیت این مصدوم تأکید کرد: این مصدوم در شرایط کنونی هوشیاری نزدیک به شش دارد ولی در زمان اعزام به بیمارستان هوشیاری نزدیک به چهار داشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خاطرنشان کرد: این مصدوم نیازی به عمل جراحی ندارد ولی باید دعا کرد تا وضع هوشیاریش بهبود یابد.

سرمست تأکید کرد: همه شرایط برای خانواده این مصدوم تشریح شده است و مادر مصدوم نیز در جزئیات معالجه میرم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در جاده اهواز بروجن بر اثر سرعت زیاد و نقص فنی در شامگاه جمعه به دره سقوط کرد و در این حادثه 26 نفر از دانش‌آموزان و همراهان کشته شدند و 14 نفر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول