اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان خوزستان

7 حادثه دیده بروجنی از فرودگاه اهواز بدرقه شدند

خبرگزاری فارس: هفت نفر دانش‌آموز حادثه‌دیده در محور دهدز لردگان از بیمارستان گلستان اهواز ترخیص شده و با بدرقه مسئولان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری عازم شهرکرد شدند.

7 حادثه دیده بروجنی از فرودگاه اهواز بدرقه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شامگاه سه‌شنبه در آیین بدرقه این حادثه‌دیدگان، فرماندهان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری، هیئتی از استانداری خوزستان، مسئولانی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیرانی از اورژانس و فرودگاه  و خانواده‌های مصدومان حضور داشتند.

این حادثه‌دیدگان توسط یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی از بیمارستان گلستان به فرودگاه بین‌المللی اهواز انتقال یافته و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

ایران مقدسی، فاطمه آقایی، زینب خـدادادی، مریم اشراقیان، مهسا عبدالهی، الناز علایی و اسماعیل پاک‌روان بیمارانی هستند که ترخیص شده و نیاز به مراقبت‌های تکمیلی دارند و با هماهنگی پزشک معالج، با یک فروند هواپیمای اختصاصی متعلق به شرکت هواپیمایی نفت از اهواز به سمت فرودگاه چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

علی حسینی صاحب اتوبوس امروز تحت عمل جراحی 12 ساعته ستون فقرات قرار گرفت و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه جراحی اعصاب و ستون فقرات بستری است.

مریم باباخانیان هم از روز گذشته وضعیت بهتری دارد به طوریکه سطح هوشیاری وی در بدو ورود به بیمارستان چهار بود که دیروز به هفت افزایش یافت و امروز نیز بهتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی شامگاه جمعه بر اثر سرعت غیرمجاز و مشکلات فنی در مسیر دهدز به لردگان از مسیر خارج شد. در این حادثه 26 نفر از حاضران در این اتوبوس کشته شده و 14 نفر نیز مصدوم شدند که دو نفر از آنها همان روز دوم پس از حادثه ترخیص شدند و اکنون تنها دو نفر در بیمارستان گلستان هنوز بستری و تحت معالجه هستند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول