اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

7 مصدوم حادثه اتوبوس بروجن به چهارمحال و بختیاری بر‌می‌گردند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: امروز بعدازظهر، هفت نفر از مصدومان حادثه اتوبوس بروجن، با هواپیمای اختصاصی به مقصد چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شوند.

7 مصدوم حادثه اتوبوس بروجن به چهارمحال و بختیاری بر‌می‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان گلستان،  دکتر حبیب حی‌بر اظهار داشت: حال عمومی11 نفر سانحه دیدگان تصادف محور دهدز ـ بروجن نسبت به دیروز بهتر است.

وی افزود: علی حسینی صاحب اتوبوس، تحت عمل جراحی 12 ساعتۀ ستون فقرات قرار گرفت که دو جراحی در اتاق عمل بیمارستان گلستان بر روی ستون فقرات وی انجام شد و به هوش آمد و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه جراحی اعصاب و ستون فقرات بستری است.

رئیس بیمارستان گلستان گفت: مریم باباخانیان هم از روز گذشته وضعیت بهتری دارد به طوری که سطح هوشیاری وی در بدو ورود به بیمارستان چهار بود که دیروز به هفت افزایش یافت و امروز نیز بهتر است.

حی‌بر افزود: به غیر از مریم باباخانیان و علی حسینی، هفت بیمار به همراه خانواده‌هایشان، امروز بعدازظهر با هماهنگی ستاد راهیان نور و با هواپیمای اختصاصی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام خواهند شد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: ایران مقدسی و  فاطمه آقایی هم که نیاز به مراقبت‌های تکمیلی دارند، با هماهنگی پزشک معالج، اعزام شدند چرا که مراقبت از آنان نیازمند زمان و در تمام مراکز درمانی استان‌ها قابل انجام بوده و حال عمومی ایشان رضایت بخش است.

وی گفت: زینب خـدادادی، مریم اشراقیان، مهسا عبدالهی ،الناز علایی و اسماعیل پا کروان نیز از لحاظ پزشکی ترخیص هستند فقط نیازمند مراقبت و استراحت پزشکی در منزل با هماهنگی پزشکان استان چهارمحال و بختیاری هستند.

به گفته رئیس بیمارستان گلستان اهواز، حال عمومی و روحیه بیماران و همراهان بسیار خوب است و به حالت عادی برگشته و  از روند بهبود رضایت کامل دارند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول