اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

همه در برابر تصادف دانش‌آموزان بروجنی مسئولیم

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: یک ارگان و نهاد خاصی مقصر این حادثه نیست و همه ما در برابر حادثه تصادف دانش‌آموزان بروجنی مسئول هستیم.

همه در برابر تصادف دانش‌آموزان بروجنی مسئولیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه دهدز - لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با تسلیت دوباره این حادثه به خانواده‌ها، ملت ایران و رهبر عزیز و مردمی ایران اظهار داشت: یک ارگان و نهاد خاصی مقصر این حادثه نیست و همه ما مسئول هستیم.

وی ادامه داد: باید تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی در این زمینه وظیفه قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند تا از بروز این گونه حادثه‌ها جلوگیری شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در طول 33 سال گذشته درس آمادگی دفاعی در آموزش و پرورش ایران تدریس می‌شده است، بیان داشت: در قانون چیزی مبنی بر اینکه درس آمادگی دفاعی باید در کلاس برگزار شود، وجود ندارد و با بررسی‌های انجام شده مقرر شد این درس به صورت عملی در قالب راهیان نور برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های غربی در انتشار اخبار این حادثه اظهار داشت: مشکل غربی‌ها و دشمنان ما انقلاب اسلامی ایران است و اینگونه حادثه‌ها فقط بهانه‌ای برای مانور دوباره این رسانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بصیرت دانش‌آموزان دبیرستانی در اردوهای راهیان نور افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از این امر در هراس هستند.

حاجی‌بابایی گفت: لیاقت خانواده‌های زیان‌دیده از حادثه دهدز ـ بروجن بیش از این است که ما تسهیلاتی برای آن‌ها در نظر بگیریم ولی تمامی تبعات قانونی این حادثه وظیفه همه ماست و ما تلاش می‌کنیم در این زمینه وظیفه قانونی خودمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به مسببان اصلی این حادثه تاکید کرد: قوه‌ قضائیه و مجلس باید با بررسی کارشناسانه مقصران اصلی این حادثه را مشخص و به مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول