اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

4 نفر از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی مداوا و مرخص شده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: چهار تن از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در محور دهدز پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده‌اند.

4 نفر از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی مداوا و مرخص شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، میرعبدالرضا حاجتی عصر امروز در جریان عیادت از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در محور دهدز اظهار داشت: در شرایط کنونی چهار نفر از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی از بیمارستان مرخص شده‌اند که دو تن در بیمارستان گلستان اهواز مداوا شده و فردا مرخص می‌شوند و دو تن دیگر نیز پس از مداوا از بیمارستان ایذه مرخص شده‌اند.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکل در بروز این حادثه نقص فنی اتوبوس بوده است که باعث این حادثه دلخراش شده است و باید این مسئله به دقت بررسی شود.

وی افزود: پس از این حادثه دیگر دانش‌آموزان که مصدوم شده بودند توسط نیروهای سپاه که نزدیک به محل حادثه بودند با استفاده از امکانات جاده‌ای اورژانس، به بیمارستان‌های ایذه، دهدز و گلستان اهواز منتقل شدند.

حاجتی تأکید کرد: محل این حادثه در 60 کیلومتری بعد از شهر ایذه و نزدیک روستای موزرم بوده است و در اسرع وقت کار امدادرسانی در محل آغاز شد.

مسئول سازمان اردویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطر نشان کرد: دو تن از دانش‌آموزان بستری در بیمارستان گلستان نیاز به مراقبت ویژه و درمان دارند ولی بقیه بستری شدگان در روزهای آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی درباره انتقال دانش‌آموزان به شهرستان بروجن تاکید کرد: دانش‌آموزانی که از بیمارستان گلستان اهواز مرخص می‌شوند با اولین پرواز به شهر بروجن منتقل خواهند شد.

حاجتی گفت: مسیرهای ارتباطی دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری جاده‌های مناسبی نیستند، لذا نیاز به رسیدگی بیشتری وجود دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول