اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری

مراسم سومین روز درگذشت دانش‌آموزان بروجنی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم سومین روز درگذشت دانش‌آموزان بروجنی جان‌باخته در حادثه محور دهدز ـ لردگان پیش از ظهر امروز در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.

مراسم سومین روز درگذشت دانش‌آموزان بروجنی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در مراسم سومین روز درگذشت دانش‎آموزان بروجنی جان‌باخته در حادثه دلخراش دهدز ـ لردگان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت والایی برخوردار است و در حال حاضر یکی از ضرورت‌های کشور به شمار می‎رود.

وی افزود: این دانش‎آموزان جان‌باخته در راه فرهنگ ایثار و شهادت از شأن و اجر والایی در نزد خداوند برخوردار شده و در واقع شهید راه خدا محسوب می‌شوند.

نکونام با اشاره به آیات قرآن کریم، تصریح کرد: طبق آیات قرآن افرادی که در راه بندگی خدا از خانه‌های خود خارج شوند، اگر چه در این مسیر اتفاقی برای آن‌ها رخ دهد و جان خود را از دست بدهند، شهید در راه خدا می‎شوند.

امام جمعه شهرکرد با تسلیت این حادثه ناگوار به بازماندگان و والدین جان‌باختگان، تصریح کرد: به طور قطع و یقین روح این دانش‎آموزان آرام بوده و در روز قیامت از جایگاه رفیعی برخوردار می‎شوند.

به گزارش فارس، دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که متاسفانه جمعه شب، 28 مهرماه 91 در مسیر برگشت، اتوبوس این کاروان در محور لردگان به دهدز خوزستان دچار سانحه رانندگی شد و به دره‌ای سقوط کرد که متأسفانه در این سانحه دلخراش، 26 دانش‌آموز کشته و 14 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول