اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌های مجزا

دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری درگذشت دانش‎آموزان بروجن را تسلیت گفتند

خبرگزاری فارس: جمعی از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای درگذشت جمعی از دانش‎آموزان بروجنی جان‎باخته در حادثه دلخراش محور دهدز را تسلیت گفتند.

دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری درگذشت دانش‎آموزان بروجن را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خانه مطبوعات و خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری در پی حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر بروجنی در بازگشت از مناطق جنگی با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسئلت کردند.

در این بیانیه آمده است: حادثه تلخ تصادف محور دهدز ـ لردگان مایه اندوه عمیق شد، رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت دیدگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

خانه مطبوعات و خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری در بیانیه خود با بیان اینکه شهادت وسیله رسیدن به قرب حق تعالی و وعده تخلف‌ناپذیر سبحان تعالی و قرآن به مؤمنان است، آورده است: برای وصول به اهداف متعالی پیش روی انقلاب اسلامی، همتی عالی و تلاش‌های جهادی در فضای آکنده از وحدت و همدلی و همراهی همه انسان‌های دلسوز، متعهد و متخصص و کاردان نیاز است که این امر، به جز در سایهٔ تبعیت از ولایت فقیه و گردن نهادن به تدابیر و رهنمودهای ولی‌فقیه میسر نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: ما به رسم ادب این پرواز ملکوتی به سوی حق را که برگرفته از رسالت زینبی در پیام‌رسانی فرهنگ شهادت و ایثار می‌باشد به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب و به‌ویژه خانواده‌های مکرم آن عزیزان تسلیت عرض کرده و اجری جزیل و صبر جمیل برای خانواده‌های داغدار و معزز دانش‌آموزان، فرهنگیان، پاسداران و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری از خداوند سبحان مسئلت داریم.

 

*عروج شهادت گونه دانش‌آموزان ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه فرهنگی استان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حادثه دلخراش رانندگی در اتوبوس محور دهدز ـ لردگان آورده است: عروج شهادت گونه جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوارشان و جامعه فرهنگی استان و مردم شریف شهرستان بروجن تسلیت عرض می‌کنیم.

این بیانیه می‎افزاید: با نهایت تاثر و تالم پرپر شدن تعدادی از نوگلان و نوشکوفه‌های بهار زندگی و سرزمین علم و دانش را به محضر محترم خانواده‌های آن عزیزان، جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان‌، دانشجویان و تمام هم‌استانی‌ها تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن سفرکردگان دیار باقی، طلب مغفرت و علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل آرزومندیم.

*کتابداران چهارمحال و بختیاری درگذشت دانش‌آموزان بروجنی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای عروج ملکوتی دانش‌آموزان بروجنی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: واقعه اسفناک درگذشت دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز در شهرستان بروجن چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان، این مصیبت عظیم و ماتم جانگداز را به محضر آنها صمیمانه تسلیت عرض کرد و برای آنان صبر و اجر و برای عزیزان سفرکرده علو درجات و مغفرت الهی را مسئلت کرد.

*فقدان جمعی از دانش‌آموزان زائر دیار نور اندوه بزرگی را بر دل‌ها نشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در پی جان باختن تعدادی از فرهنگیان و دانش‎‌آموزان اردوی راهیان نور شهرستان بروجن اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فقدان آنان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: فقدان جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان زائر دیار نور، اندوه و ماتم فزاینده‌ای را بر دل‌ها نشاند.

این بیانیه می‌افزاید: این عزیزان با دل و جانی آکنده از عطر و بوی شهادت دعوت حق را لبیک گفتند، هر چند باور این مصیبت گران است ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: این ضایعه گران را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار شهرستان بروجن و خانواده‌های داغ‌دیده از این مصیبت تسلیت می‌گوییم.

اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این بیانیه آورده است: از خداوند متعال علو درجات و مزید رحمت و مغفرت آن سفرکردگان و همنشینی با انبیا و اولیا در بهشت اعلا و فضل و رحمت پروردگار بی‌همتا بر ایشان و صبر و آرامش برای بازماندگان را خواهانیم.

*عروج ملکوتی دانش‌آموزان بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز با صدور بیانیه‌ای با تسلیت عروج ملکوتی دانش‌آموزان بروجنی، آورده است: مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی‌کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

این بیانیه می‌افزاید: بدین‌وسیله درگذشت شهادت‌گونه دانش‎آموزان گرامی دبیرستان پاسداران عفت شهرستان بروجن که در سانحه تصادف به دیدار حق شتافتند را به خانواده محترمشان و جامعه فرهنگی استان تسلیت عرض می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: خداوند متعال روح پاکشان را با سرورشان فاطمه زهرا(س) محشور کرده و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول