اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار خبر داد

شناسایی 140 فعال قرآنی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونکنار از شناسایی 140 فعال قرآنی جامعه هدف در این شهرستان خبر داد.

شناسایی 140 فعال قرآنی در فریدونکنار

مجید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار گفت: در فریدونکنار 140 نفر فعال قرآنی داریم که 12 نفر پیشتاز قرآنی بوده و دو تن نیز حافظ کل قرآن و 17 نفر در حفظ 20جز، 10جز و یک تا 10جز داریم که در کلاس‌های قرآنی حضور دارند.

این مسئول افزود: دو نفر از همسران ایثارگران در سطح کشور توانستند مقام سوم را در رشته مفاهیم کسب کنند که و آمادگی داریم تعداد بیشتری از اعضای زیر پوشش را در این کلاس‌ها ساماندهی کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: بیشتر مراسم و همایش‌های برگزار شده در حوزه تجلیل است که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) همایش پدران آسمانی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور استاندار، در سالروز ورود آزادگان مراسم تقدیر و با مشارکت جوانان شهرستان برنامه روز جانباز برگزار شده است.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی بنیاد شهید اجرای طرح سپاس است که مورد تاکید معظم له نیز قرار دارد و باید با دیدار از خانواده‌های شهدا برای سپاس و دلجویی از آنان گام برداشت.

حسین‌پور اظهار داشت: در یک سال از خرداد 90 تا خرداد 91 با 98 درصد از خانواده‌ها دیدار چهره به چهره داشتیم و دو درصد دیگر که قابل دسترسی نبودند تلفنی دلجویی شدند.

این مسئول گفت: در هفته دفاع مقدس امسال از همه ظرفیت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان استفاده کردیم و با تشکیل 10 گروه در کمیته ایثارگران از 50 خانواده بازدید شد.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونکنار در شش ماهه نخست امسال با 58 همسر شهید، 32 فرزند شهید، 76 جانباز، 25 آزاده و 98 نفر از والدین شهدا و در مجموع 264 نفر دیدار شده که همین تعداد زیر پوشش قرار دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول