اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و پنجمین دوره مسابقات

نفرات برتر رقابت‏های قرآنی در دامغان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر رقابت‏های شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در دامغان معرفی شدند.

نفرات برتر رقابت‏های قرآنی در دامغان معرفی شدند

کارشناس مسئول امور فرهنگی بقاع متبرکه و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان امروز در حاشیه مراسم تجلیل از این افراد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی با حضور 100 نفر از علاقه‏مندان به قرآن در حسینیه سیدالشهدا(ع) دامغان برگزار شد.

حجت‏الاسلام بهروز منصورکوهی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قرآن کریم، شش داور زن و مرد برای ارزیابی و نظارت بر نحوه برگزاری مسابقات قرآن کریم حضور داشتند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی در دامغان، 200 نفر داوطلب شده بودند که با برگزاری جلسه پیش از آزمون، 100 داوطلب حائز شرکت در این دوره از مسابقات شدند و جواز ورود به رقابت‏ها را از اوقاف دریافت کردند.

کارشناس مسئول امور فرهنگی بقاع متبرکه و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: 60 درصد از شرکت‏کنندگان در این دوره از مسابقات را آقایان تشکیل می‏دادند.

منصورکوهی، نفرات برتر این دوره از مسابقات را در حفظ یک جزء محمدمهدی خورزانی، مهدی ترابی و سیدسعید طباطبایی و در حفظ 2.5 جزء محسن بیناییان و در حفظ پنج جزء ابوالفضل مهدی‏فر بیان کرد.

وی تصریح کرد: در بخش قرائت ترتیل (شکوفه‏ها) امیرمحمد لسانی، محمدحسن طاهری و علی نباتی حائز رتبه‏های اول تا سوم شدند و در بخش قرائت تحقیق (شکوفه‏ها) سیدمحمد داوودالموسوی مقام اول، محمدرضا غلامی مقام دوم و محمدرضا رضایی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

کارشناس مسئول امور فرهنگی بقاع متبرکه و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان اضافه کرد: در بخش قرائت ترتیل (بزرگسالان) امیرحسین شاه‏محمدی و امیرحسین خیراندش اول و دوم و سیداحمد شاه‏مرتضی و معین منصوریان مشترکاً حائز رتبه‏ سوم شدند.

منصورکوهی همچنین از مرتضی خادم، حسین دهقان و محمدحسن کاشفی و حمزه نادعلی‏زاده به عنوان حائزان برتر اول تا سوم در بخش قرائت تحقیق (بزرگسالان) یاد کرد.

وی به بخش خواهران این دوره از مسابقات نیز اشاره‏ای داشت و بیان کرد: در حفظ یک جزء قرآن کریم خدیجه حدادی، زینب هراسانی و مریم بیناییان و در حفظ 2.5 جزء زهرا سرسریان و حدیثه ذاقیان، در حفظ 10 جزء منظر ابولی، فاطمه ملک‏آستانه و فاطمه واحدی، در حفظ 20 جزء زهرا ژرفی‏یگانه، در حفظ کل قرآن کریم زهرا مؤذن‏نژاد و سیده زینب مطهری‏نیا حائز رتبه‏های برتر شدند.

کارشناس مسئول امور فرهنگی بقاع متبرکه و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان اضافه کرد: همچنین در بخش ترتیل (شکوفه‏ها) فاطمه خلیل‏نژاد، فاطمه رعیت و حورا خورزانی مقام اول تا سوم، در بخش قرائت ترتیل (بزرگسالان) فاطمه مطواعی و فاطمه جلالیان و در بخش قرائت تحقیق (بزرگسالان) زهرا مشتحر حائز رتبه‏های برتر این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول