اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

نمایشگاه‌های قرآنی در مازندران تدوام یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه نمایشگاه صحیفه سبز جلوه‌ای از فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جامعه معرفی می‌کند، گفت: نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی در مازندران تدوام یابد.

نمایشگاه‌های قرآنی در مازندران تدوام یابد

حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: از اقدامات ارزشمند فرهنگی که در چند سال اخیر انجام گرفته برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز است که با ارائه آثار نوین قرآنی و فرهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ اسلامی دارد.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه پاسخ به آرزوهای دیرین فرهنگ دوستان مازندران است تا بتوانند محصولات قرآنی و فرهنگی خود را به طور متمرکز در این مکان تهیه کنند.

روحانی با اشاره به اینکه نمایشگاه صحیفه سبز از نظر محتوی و اجرا از سلامت کامل برخوردار است، بیان داشت: در سایه تذکرات، تاکیدات و نظرخواهی انجام گرفته از مراجعه ‌کنندگان این نمایشگاه امسال به شکل کامل‌تری اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به گستردگی محصولات فرهنگی ارائه شده در این نمایشگاه انتظار می‌رفت شاهد غرفه‌های بیشتری در خصوص کتاب و دیگر محصولات فرهنگی باشیم که امیدواریم این امر در سال‌های آینده مشهودتر باشد.

امام جمعه بابل تمرکز محصولات در یک مکان و تغییر ذائقه اشخاص را دو امر مهم و قابل توجه این نمایشگاه دانست و اذعان داشت: این نمایشگاه سبب می‌شود تا در نحوه مطالعه و دیدگاه روحی جوانان تغییر ایجاد شده و به سمت آثار فرهنگی اسلامی متمایل شوند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول