اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی:

18 نفر به اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی اضافه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌رضوی گفت: 18نفر به اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان‌رضوی افزوده شده است.

18 نفر به اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی اضافه شدند

ابراهیم تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با جذب هیئت علمی دانشگاه اظهار کرد: سیستم جذب هیئت علمی از طریق سایت وزارت علوم صورت می‌گیرد و متقاضیان برحسب نیازمندی‌هایی که دانشگاه دارد ثبت‌نام می‌کنند و پرونده آنها به دانشگاه ارسال می‌شود و آنهایی انتخاب می‌شوند که اولویت نخست آنها دانشگاه پیام‌نور بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی افزود: پرونده‌ها را دانشگاه به هیئت‌های اجرایی جذب نیروی می‌دهد و در این راستا افراد کارگروه تخصصی مصاحبه‌های علمی و عمومی را انجام می‌دهند و سپس متقاضیان اولویت‌بندی می‌شوند و این اولویت‌ها به سازمان دانشگاه پیام‌نور ارسال می‌شود و آنها نتایج را اعلام می‌کنند و هنگامی که در وزارت علوم نتایج نهایی شد پذیرفتگان را اعلام می‌کنند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: بر اساس این سیستم در حال حاضر 18 نفر به اعضای هیئت علمی استان خراسان‌رضوی اضافه شده‌اند و اولویت جذب در مشهد با دارندگان مدرک دکتری است اما در برخی از دانشگاه‌های سطح استان از افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: امتیازبندی متقاضیان بر اساس مستنداتی مانند مقالات علمی، سوابق تدریس، پژوهشی و توانایی علمی که فرد ارائه می‌دهد، است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی با اشاره به سیستم آموزشی دانشگاه، گفت: سیستم آموزشی در دانشگاه پیام‌نور خاص است و هر آزمون در دانشگاه مانند یک کنکور است که سئوالات امتحانی در تهران طراحی می‌شود و دانشجو باید تمام سرفصل‌های درسی را بخواند و استاد مربوطه تنها شش نمره میان ترم را در اختیار دارد.

تقی‌زاده یادآور شد: فشار تحصیلی که به دانشجو وارد می‌شود سبب شده تا دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در آزمون‌های کارشناسی ارشد موفقیت‌های خوبی را کسب کنند که در همین راستا امسال رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی زیادی را داشتیم.

وی با اشاره به ارتقای سطح دانشگاه اظهار کرد: ارتقای موازین و کیفیت آموزشی و پژوهشی از رسالت‌های دانشگاه است و رویکرد دانشگاه در رشته‌های تحصیلات تکمیلی بسیار خوب است که در سال گذشته به رشته‌های خود در مقطع دکتری وکارشناسی ارشد اضافه کردیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول