اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب موفقیت در مرحله گروهی

بدمینتون‌بازان قم به جمع برترین‌های کشور راه یافتند

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون مردان قم با کسب دو پیروزی متوالی به جمع تیم‌های برتر بدمینتون قهرمانی کشور صعود کرد.

بدمینتون‌بازان قم به جمع برترین‌های کشور راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان بلافاصله پس از پایان پیکارهای رده‌های سنی خردسالان و نوجوانان کشور در قم و فارس، طبق برنامه فدراسیون بدمینتون آغاز شد.

این رقابت‌ها در واقع یکی از مهم‌ترین دوره‌های مسابقات قهرمانی مردان بزرگسال کشور محسوب می‌شود و تا بیستم مهر ماه ادامه خواهد یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، بیش از 175 بدمینتون‌باز بزرگسال در قالب 24 تیم، رقابت‌های خود را در سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان برای کسب عناوین برتر برگزار می‌کنند.

این در حالی است که این بدمینتون‌بازان در دو بخش دوبل و انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت و البته هم‌زمان با برگزاری این مسابقات امتیازات تیمی نیز محاسبه می‌شود تا رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها تعیین شود.

دیدارهای مرحله نخست در گرو‌ه‌های مقدماتی با نتایج بسیار خوبی برای بدمینتون‌بازان قم همراه بود و طی آن تیم قم در گروهی که در آن تیم‌های هیئت بدمینتون استان میزبان رقابت‌ها یعنی زنجان و سیستان و بلوچستان حضور داشتند، با کسب دو پیروزی متوالی راهی مرحله اول حذفی شدند.

در روز دوم مسابقات قهرمانی کشور 16 تیم در مرحله تک حذفی با هم به رقابت می‌پردازند که طی آن تهران با مرکزی، قم با خراسان رضوی، گیلان با یزد، خوزستان با فارس، اصفهان با گلستان، لرستان با کرمانشاه، توابع تهران با کردستان و مازندران با زنجان بازی خواهند کرد.

در پایان رقابت‌های این مرحله بدمینتون‌بازان قم در دیدار با خراسان رضوی یکی از تیم‌های خوب این دوره به رقابت خواهند پرداخت تا بدین ترتیب راهی جمع هشت تیم برتر پیکارهای بدمینتون قهرمانی مردان بزرگسال کشور شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول