اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

اعزام بانوان بدمینتون‌باز قمی به مسابقات دانشجویان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام پنج بدمینتون‌باز قمی به رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانشجویان کشور خبر داد.

اعزام بانوان بدمینتون‌باز قمی به مسابقات دانشجویان کشور

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: علاوه بر آماده‌سازی بانوان بدمینتون‌باز قمی برای حضور در رقابت‌هایی که طبق برنامه فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود، حضور در مسابقات آموزشگاه و دانشگاه‌های کشور نیز در اولویت برنامه‌های هیئت در بخش بانوان قرار دارد.

وی یادآور شد: این در حالی است که مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در بین دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در بخش‌های انفرادی و دو نفره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار می‌شود و در آن پنج نفر از بهترین‌های بانوان بدمینتون‌باز قم به مصاف حریفان می‌روند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه شش عضو با سابقه بدمینتون بانوان قم راهی این رقابت‌ها شده‌اند تصریح کرد: این تیم با حضور در رقابت‌های قهرمانی دانشگاه پیام نور کشور برای مسابقات لیگ دسته اول کشور نیز محک می‌خورد زیرا بیشتر اعضای این تیم نفرات تیم اعزامی هیئت بدمینتون استان قم به لیگ دسته به شمار می‌روند.

وی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون دانشگاه پیام نور استان قم اعزامی به پیکارهای قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور اشاره کرد و عنوان داشت: این تیم با ترکیب ساناز پیرمرادی، سمیرا حقیقی، زهره صادقی، اعظم ترکمنی و خدیجه سجادی برابر حریفان قرار می‌گیرد.

پیرمرادی اضافه کرد: در نخستین دوره مسابقات قهرمانی رشته‌های هندبال و بدمینتون ویژه دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور در رشته هندبال 320 دانشجوی ورزشکار دختر و در رشته بدمینتون 120 نفر به رقابت خواهند پرداخت.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم به وضعیت تیم‌ اعزامی بانوان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت:‌ در سال‌های اخیر با نام تربیت بدنی قم در لیگ شرکت کرده‌‌ایم اما امسال هنوز وضعیت مالی تیم مشخص نیست و در حالی رقابت‌ها در آبان ماه آغاز می‌شود که تمرینات خود را انجام می‌دهیم تا نیازهای مالی تیم نیز برطرف شود و با قدرت برابر پنج تیم دیگر حاضر در این رقابت‌ها به میدان برویم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول