اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان:

تنها با بدشانسی بدمینتون اصفهان سوم کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی بزرگسالان کشور که شب گذشته به پایان رسید در عین شایستگی و تنها با بدشانسی رتبه سوم کشور را به دست آوردیم.

تنها با بدشانسی بدمینتون اصفهان سوم کشور شد

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کار استعدادیابی را با همکاری آموزش و پرورش استان و مسئولان کمیته استعدادیابی شهرستان‌ها در دبستان‌های سراسر استان و شهر اصفهان آغاز کرده‌ایم تا با شناسایی دانش‌آموزان مستعد این رشته ورزشی در سراسر استان نسبت به رشد و پرورش آنان اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین در حال برگزاری رقابت‌های انتخابی قهرمانی استان جام ریف به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی هستیم و فینال این رقابت‌ها نیز روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان با بیان اینکه بدمینتون استان اصفهان در حال حاضر در جایگاه بسیار خوبی در کشور قرار دارد، گفت: در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی بزرگسالان کشور که شب گذشته به پایان رسید تیم بدمینتون استان اصفهان تنها با بدشانسی به رتبه سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد اما امیدوارم در رقابت‌های بدمینتون جوانان دختر و پسر قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول