اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون بدمینتون کشور:

تیم ملی بدمینتون در مسابقات اربیل عراق حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون بدمینتون کشور از حضور تیم ملی بدمینتون در مسابقات 5 هزار دلاری اربیل عراق خبر داد.

تیم ملی بدمینتون در مسابقات اربیل عراق حضور می‌یابد

ابوالفضل مهاجر بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات با نام یادواره شهید شهریاری از شهدای هسته‌ای ایران نامگذاری شده است.

دبیر فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران از حضور ورزشکاران 25 استان در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور خبر داد و افزود: همه سرمایه ورزش بدمینتون کشور در این مسابقات حاضر شده‌اند.

وی حضور در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور را پیش زمینه حضور بازیکنان در اردوهای تیم ملی عنوان کرد و گفت: نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی دعوت می‌شوند.

مهاجر سطح مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون را بسیار بالا اعلام کرد و افزود: همه نفرات شاخص بدمینتون کشور در این مسابقات حضور دارند و هرچه مسابقات به مراحل پایانی نزدیک می‌شود هیجان آن افزایش می‌یابد.

وی به مسابقات شب گذشته بین تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی اشاره کرد و گفت: این مسابقات بین تیم‌های زنجان، اصفهان، گیلان و تهران در حدود چهار ساعت طول کشید که بیانگر آماده بودن تیم‌های حاضر در مسابقات بدمینتون کشور است.

دبیر فدراسیون بدمینتون کشور نزدیک‌ترین مسابقه پیش روی تیم ملی بدمینتون کشور را مسابقات 5 هزار دلاری اربیل عراق عنوان و اضافه کرد: تیم ملی بدمینتون با هفت ورزشکار آقا و شش ورزشکار خانم در این مسابقات حضور می‌یابد.

وی از برنامه‌های روتین فدراسیون بدمینتون برای استعدادیابی ورزش بدمینتون خبر داد و اضافه کرد: کشف دو بازیکن زیر 17 سال و زیر 15 سال که هم اکنون در مسابقات قهرمانی آسیا در چین حضور دارند از جمله موفقیت‌های حوزه استعدادیابی فدراسیون است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول