اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

ارزش‌های اسلامی ـ فرهنگی در ورزشکاران تقویت شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دین چراغ روشنی فرا روی تعلیم و تربیت کشور در بخش‌های مختلف قرار داده است و در این راستا مربیان ورزشی باید تلاش کنند تا ارزش‌های اسلامی و فرهنگی در ورزشکاران تقویت شود.

ارزش‌های اسلامی ـ فرهنگی در ورزشکاران تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید باقر پیشنمازی ظهر امروز و در همایش «بصیرت و منش پهلوانی» ویژه مربیان ورزشی بانوان بسیجی کشور در مشهد اظهار کرد: دین مبین اسلام مملو از ارزش‌ها و درس‌های فرهنگی و تربیتی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دین چراغ روشنی فرا روی تعلیم و تربیت کشور در بخش‌های مختلف قرار داده است، ادامه داد: در این راستا مربیان ورزشی باید تلاش کنند تا ارزش‌های اسلامی و فرهنگی در ورزشکاران تقویت شود.

وی در ادامه گفت: آنچه که در این ارتباط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این است که این ارزش‌ها باید در تعلیم و تربیت به طور مطلوب مورد توجه قرار گیرند.

معاون وزیر ورزش و جوانان دربخش دیگری از سخنان خود به نقش مربیان اشاره کرد و افزود: اگر تعلیمات دینی توسط مربیان به گونه‌ای باشد که دل و ذهن افراد را روشن کرده و بر آنان تاثیر بگذارد، موفقیت در این زمینه حاصل شده است و در این ارتباط نیز توسعه می‌یابد.

پیشنمازی صداقت، خدمت و تکریم را از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر مقبولیت فعالیت‌های مربیان عنوان کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه انسان شناسی اسلامی چیزی کم نداشته و نیازی هم به انسان شناسی غربی نداریم و در این ارتباط اگر ارائه آموزش مربیان توأم با صداقت، گره‌گشایی و خدمت صادقانه باشد، تاثیر گذاری آن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول