اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

امسال ورزشکاران ملایر در 11 رشته ورزشی درخشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه امسال در تاریخ ورزش ملایر سالی پر از افتخار بود، گفت: در شش ماهه نخست امسال ورزشکاران ملایر در میادین مختلف خوش درخشیدند و در 11 رشته ورزشی سرآمد شدند.

امسال ورزشکاران ملایر در 11 رشته ورزشی درخشیدند

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه در اسلام به امر ورزش سفارش زیادی شده است، اظهار داشت: از نظر کارشناسان اجتماعی و روانشناسان ورزش در سلامت جسم و روح انسان در سنین مختلف تأثیر بسزایی دارد.

وی گفت: با توجه به مشکلات موجود در عصر کنونی نیاز به داشتن روحیه شاداب و بانشاط در گرو گسترش فرهنگ ورزش است و این امر در سبد خانواده‌ها امری ضروری به شمار می‌رود چراکه با حضور ورزش اعتیاد، پژمردگی، افسردگی و ناملایمات روحی از صفحه زندگی محو می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: یکی از جنبه‌های مهم ورزش در کشور تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر این امر است که به تعبیر ایشان امر به ورزش امر به معروف است و در این راستا آن قدر ورزش مهم است که ایشان جایگاه ورزش را همپای فروعات دین می‌دانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال در تاریخ ورزش ملایر سالی پر از افتخار بود، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ورزشکاران ملایر در میادین مختلف خوش درخشیدند و در 11 رشته ورزشی سرآمد شدند.

رضایی از کسب 141 مدال استانی و 92 مدال کشوری و چندین مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران ملایری در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و گفت: 23 نفر از ورزشکاران ملایری نیز به اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های اسکیت، بدمینتون، کشتی، دوومیدانی، فوتسال، تکواندو، قایقرانی و ورزش باستانی در شش ماهه نخست امسال دعوت شده‌اند که این امر نشان از استعداد و لیاقت ورزشکاران ملایر در میادین بالای ورزشی دارد.

وی به سیاست‌های کاری اداره ورزش و جوانان ملایر اشاره کرد و یادآور شد: حرکت به سمت امور فرهنگی در قالب دیدار با خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، برخورد با اعتیاد، توجه به مسئله حجاب در میادین و سالن‌های ورزشی، توجه به انتخاب مسئولانی دلسوز برای هیئت‌های ورزشی، توجه به ورزش‌های همگانی و همایش‌های پیاده‌روی، توجه بیشتر به امر ورزش بانوان و توجه بیشتر به ورزش روستایی از اولویت‌های کاری در ورزش ملایر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از سفرهای مسئولان و رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به روستاها برای بررسی و رفع مشکلات ورزش و سالن‌های ورزشی روستایی خبر داد و گفت: در دو سال اخیر بیش از 90 سفر روستایی در ملایر انجام شده است که رضایتمندی ورزشکاران روستایی را به همراه داشته است.

وی ابراز داشت: سرانه ورزشی ملایر از سال 84 از 21 سانتی‌متر در حال حاضر به بیش از 70 سانتیمتر رسیده است.

رضایی ورزشگاه بانوان و سالن الغدیر را از مهم‌ترین پروژه‌های ملایر طی سال‌های اخیر برشمرد.

وی به برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ملایر اشاره کرد و عنوان داشت: بیش از 23 برنامه در سطح شهر ملایر و روستاها در هفته تربیت ‌بدنی اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نواخته شدن زنگ ورزش در مدارس در نخستین روز از هفته تربیت بدنی، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در المان شهدای گمنام بام ملایر به همراه جوایز و اجرای همزمان ورزش‌های سه‌گانه دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت ‌بدنی عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه انتخابی ووشو شهرستان در بخش بانوان، رده سنی نونهالان در دومین روز از هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: علاوه بر این، مسابقه فوتسال سه‌جانبه بانوان با حضور سه تیم بروجرد، دانشگاه ملایر و تیم منتخب ملایر نیز روز پنجشنبه 27 مهرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

رضایی غبارروبی گلزار شهدا توسط هیئت‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، همایش یوگای نمایشی بانوان و تجلیل از رؤسای هیئت‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ملایر عنوان کرد.

وی از نامگذاری سالن بوکس به نام «شهید حسینی» و سالن چندمنظوره مجتمع ورزشی بانوان به نام سردار شهید حاج «مرتضی روحیان» در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: همچنین در این هفته مسابقات مختلف ورزشی در سطح روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود 36 هیئت و27 نواب ورزشی در شهرستان ملایر فعال است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول