اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز تربیت‌بدنی

ورزشکاران نمونه آبادانی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت روز تربیت‌بدنی، روز جمعه 28 مهرماه در فواصل دو نیمه دیدار صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان از ورزشکاران نمونه این شهر تجلیل و تقدیر می‌شوند.

ورزشکاران نمونه آبادانی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در اسلام به مؤمنان قوی زیستن و با نشاط بودن و برخوردار شدن از سلامتی تن توصیه می‌شود، از این رو تربیت‌بدنی باید جزیی از برنامه زندگی و بخشی از مراحل آموزش و پرورش هر مسلمان قرار گیرد.

مطالعه تاریخ حیات رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار نشان می‌دهد که آنان به ورزش و تربیت و تقویت بدن خود می‌پرداختند و در فعالیت‌هایی از قبیل مسابقه دو، اسب سواری، تیر اندازی و شنا شرکت می‌کردند.

در همین راستا و به ‌مناسبت روز ورزش و تربیت‌بدنی، اداره ورزش و جوانان این شهرستان برنامه‌هایی را ترتیب داده است.

روز جمعه 28 مهرماه سال جاری ورزشکاران آبادانی با پوششی متحدالشکل در آیین سیاسی ـ عبادی نماز جمعه آبادان حضور می‌یابند تا با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنند، همچنین در این روز ورزشکاران رزمی‌کار پسر و دختر به کارهای نمایشی و آمادگی جسمانی خواهند می‌پردازند، در ادامه برنامه‌های این روز، در فواصل دو نیمه دیدار صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان از ورزشکاران نمونه این شهر تجلیل و تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول