اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

آزمون قرآنی وزارت ارشاد در 11 حوزه امتحانی لرستان برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: آزمون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 11 حوزه امتحانی این استان برگزار می‌شود.

آزمون قرآنی وزارت ارشاد در 11 حوزه امتحانی لرستان برگزار می‌‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماشاءالله امان‌الهی بهاروند گفت: قرار است آزمون حفظ و مفاهیم قرآن ‌کریم همز‌مان با سراسر کشور روز جمعه 28 مهرماه در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار ‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم ویژه موسسات و مراکز قرآنی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این آزمون قرآنی در خرم‌آ‌باد در هنرستان فنی ولی ‌عصر(عج)، در سه حوزه امتحانی کوهدشت شامل مجتمع فرهنگی امید، رومشکان و سالن تربیت بدنی، در شهرهای پلدختر، دلفان، سلسله، بروجرد و الیگودرز به ترتیب در مجتمع فرهنگی فجر، مجتمع فرهنگی انتظار، مجتمع فرهنگی ولایت، مجتمع فرهنگی زرین ‌کوب و مجتمع فرهنگی سیمرغ برگزار می‌‌شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همچنین در شهرستان دورود نیز این آزمون قرآنی در دبیرستان شاهد و در شهرستان ازنا نیز در دبیرستان خدیجه ‌کبری(س) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در لرستان دو هزار و 174 نفر برای شرکت در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند که شهرستان خرم‌‌آ‌باد با 556 نفر و دلفان با 31 نفر به ترتیب بیشترین و کمترین آمار شرکت‌کنندگان در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

بهاروند با اشاره به اینکه این آزمون قرآنی در مهرماه و اردیبهشت ‌ماه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه موسسات قرآنی وابسته به ارشاد برگزار می‌شود، گفت: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی است و افرادی که در مرحله کتبی این آزمون قرآنی موفق به کسب نمره قبولی 60 به بالا شوند، از مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشا‌د اسلامی گواهینامه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول