اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

32 هزار بیکار در بخش کشاورزی سامانه اداره کار ثبت‌‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ثبت‌‌نام بیکاران علاقه‌مند به فعالیت در بخش کشاورزی استان در سامانه اداره کار از ابتدای طرح توسعه به 32 هزار و 793 نفر رسیده است.

32 هزار بیکار در بخش کشاورزی سامانه اداره کار ثبت‌‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 6349 طرح با اعتبار 454 میلیارد تومان در ستاد اجرایی استان کرمانشاه مصوب و به بانک عامل معرفی شده است.

منصوری تصریح کرد: از طرح‌هایی که به بانک معرفی شده، تعداد 4770 طرح به مبلغ 294 میلیارد تومان در بانک کشاورزی مصوب شده که پس از آن باید متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده، انجام کارشناسی طرح، ارائه وثیقه و... اقدام کرده و پس از تایید بانک تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: از 4770 پرونده مصوب شده در بانک کشاورزی تاکنون 2078 فقره پرونده به مبلغ 71 میلیارد و 200 میلیون تومان تکمیل نهایی شده و توسط بانک عقد قرارداد شده و 1380 پرونده نیز به مبلغ 45 میلیارد تومان تسهیلات آنها پرداخت و کار عملیاتی اجرای طرح‌های آن آغاز شده است. 

منصوری افزود: ثبت‌‌نام بیکاران علاقه‌مند به فعالیت در بخش کشاورزی استان در سامانه اداره کار از ابتدای طرح توسعه به 32 هزار و 793 نفر رسیده است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه تاکنون 30 جلسه ستاد اجرایی استان در استانداری، 61 جلسه کمیته تخصصی و 399 جلسه ستاد شهرستانی برگزار شده است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول