اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن منوجان خبر داد

واگذاری 100 هکتار زمین به متقاضیان منوجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان منوجان گفت: در راستای تملک، قطعات زمین 100 هکتاری سالارآباد در حال واگذاری به افراد واجد شرایط است.

واگذاری 100 هکتار زمین به متقاضیان منوجانی

حسن پایدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان با اشاره به عملکرد این نهاد اظهار داشت: در حوزه عمران روستایی فعالیت‌های بنیاد مسکن این شهرستان در روستاهای موتور شیرعلی ابراهیمی، تیاب، مغ‌محمد، نیزن، سنگ‌شکن، مهاجرین استیچ، اسلام‌آباد دوک، موتور شعبان و بازنگری نقشه روستاهای سررأس و چاه‌آموزی طرح هادی تهیه و تصویب شده است.

وی افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای شکرآباد، دهنو، عباس‌آباد، شهرک امام، دشت‌عباس، چیل‌دهنو، گشمیران، لاریان، سالارآباد، پاتک و بجگان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 313 میلیون و 973 هزار ریال انجام شده است.

پایدار تصریح کرد: در این روستاها زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت پیاده‌رو، احداث پارک کودک و فضای سبز اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این روستاها تعداد 3 هزار و 360 خانوار با جمعیت 11 هزار و 726 نفر از مزایای این طرح‌ها استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان منوجان گفت: در راستای تملک، قطعات زمین 100 هکتاری سالارآباد در حال واگذاری به افراد واجد شرایط است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول