اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

پشتوانه مردمی سرمایه ارزشمند پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: اعتماد و پشتوانه مردمی ارزشمندترین سرمایه پلیس است.

پشتوانه مردمی سرمایه ارزشمند پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در ستاد فرماندهی استان با تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع) و تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر  توفیق‌های اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی رشت و رودبار را مورد قدردانی قرار داد و اظهار کرد: قرار است این همکاران با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گیرند. 

وی با اشاره به بررسی وضعیت مجموعه پلیس 110 ابراز کرد: به منظور کاهش گلایه‌ها و شکایات مردمی در زمینه حضور سریع پلیس در صحنه حادثه و... اقدام به در اختیار گذاشتن نیروی انسانی کافی، موتورسیکلت، ساختار مکانی مشخص و ابزار کار کاملاً جامع برای این مجموعه کردیم تا هیچ مشکلی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی گیلان به تلاش واحدهای اجرایی مانند راهور، پلیس راه، اطلاعات، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر در رسیدگی سریع به موارد مرتبط با 110 اشاره کرد و یادآور شد: این مجموعه‌ها باید به شدت پیگیر باشند تا رضایت‌مندی لازم مردمی را بیش از پیش برای مجموعه نیروی انتظامی کسب کنیم زیرا کسب رضایت و اعتماد مردمی، بزرگ‌ترین پشتوانه و سرمایه نیروی انتظامی است.

وی بر ضرورت رعایت ادب، احترام و رفتار شایسته کارکنان نیروی انتظامی نسبت به مردم تاکید کرد و متذکر شد: رفتار کارکنان نیروی انتظامی نباید با ترشرویی و بداخلاقی باشد.

قائد رحمتی با اشاره به تفاوت نیروی انتظامی با تمام دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمام شئون زندگی مردم حضوری جدی دارد و تمام جامعه مراجعه‌کنندگان ما هستند.

وی با استثنایی خواندن وضعیت پلیس در بین مردم و سازمان‌ها اذعان کرد: هیچ سازمانی از نظر ساختاری، شرح وظایف، تنوع مأموریت و گستردگی با نیروی انتظامی قابل مقایسه نیست و تمام اعمال و رفتار ما در نظر مردم مورد ارزیابی و قضاوت آنهاست.

رئیس پلیس گیلان با تأکید بر رفتار شایسته در برخورد با مردم، خاطرنشان کرد: باید از ویژگی بی‌بدیل و منحصر به‌فرد یعنی اعتماد و پشتوانه مردمی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه نیروی انتظامی نهایت استفاده را ببریم زیرا این سرمایه، ارزشمندترین سرمایه برای تمام دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: امیدواریم شأن و جایگاه سازمان خود را شناخته و مناسب با آن رفتار و گفتار و کردارمان را با تأسی از دستورات متعالی دین اسلام در شأن یک پلیس اسلامی در خدمت نظام مقدس اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول