اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

رئیس پلیس راه کشور از مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان عیادت کرد

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش رئیس پلیس راه کشور از مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در بیمارستان گلستان اهواز عیادت کرد.

رئیس پلیس راه کشور از مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دقایقی پیش محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راه به همراه معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و فرماندار اهواز از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در اهواز عیادت کردند.

در این دیدار که خانواده‌های این مصدومان نیز حضور داشتند تیم پزشکی موجود در این بیمارستان جزئیات اقدامات انجام شده برای این مصدومان را اعلام و وضعیت این مصدومان را تشریح کردند.

در حال حاضر مسئولان حاضر در بیمارستان گلستان اهواز در حال گفت‌وگو با تیم پزشکی این مصدومان هستند و شرایط این حادثه دیدگان را به صورت جزئی بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی شامگاه جمعه بر اثر سرعت غیرمجاز و مشکلات فنی در مسیر دهدز به لردگان از مسیر خارج شد. در این حادثه 26 نفر از حاضران در این اتوبوس کشته شده و 14 نفر نیز مصدوم شدند که از این تعداد، دو نفر روز گذشته از بیمارستان مرخص شدند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول