اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر آبیک اعلام کرد

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه در آبیک

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر آبیک گفت: زمین مناسب برای احداث کتابخانه مرکزی در پارک 9 هکتاری که در شمال شهر آبیک احداث می‌شود، اختصاص می‌یابد.

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک مهدی اکبری زنجانی عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از مسئولان کتابخانه عمومی استان قزوین می‌خواهیم که نقشه طراحی شده کتابخانه را به شهرداری ارائه دهند تا در کمیسیون‌های عمرانی تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و با مجموعه فضای پارک 9 هکتاری که در آینده نزدیک کلنگ احداث آن به زمین زده می‌شود، هماهنگی داشته باشد.

وی افزود: در پارک 9 هکتاری امکانات ورزشی و خدماتی در نظر گرفته شده است که احداث کتابخانه نیز یکی از پروژه‌هاست.

این مسئول ادامه داد: زمینی که برای احداث پارک 9 هکتاری در نظر گرفته شده، در امتداد خیابان آزادی است و به همه اطراف شهر مشرف است.

این عضو شورای اسلامی شهر آبیک خاطر نشان کرد: در داخل شهر آبیک زمین لازم برای اختصاص دادن به کتابخانه وجود ندارد لذا زمین لازم برای احداث کتابخانه مرکزی که از نیازهای شهر آبیک است در پارک 9 هکتاری در نظر گرفته می‌شود.

اکبری زنجانی اذعان کرد: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند برای درآمدزایی، کتب دروس عمومی دانشگاه‌ها را زیر قیمت خریداری و به دانشجویان به فروش برسانند و یا تخفیف کمتر به کتابخانه بفروشند که این امر سبب افزایش تعداد اعضای کتابخانه و افزایش سرانه مطالعه کتاب می‌شود، چراکه دانشجویان با این امر به سمت کتابخانه‌های عمومی سوق داده می‌شوند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری آبیک این آمادگی را دارند که با مسئولان کتابخانه عمومی شهر آبیک در امر ترویج کتاب‌خوانی مشارکت داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: شهرداری تمام بدهی خود را به انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک پرداخت کرده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول