اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

میانگین فضای کتابخانه‌های عمومی اسدآباد ‌پایین است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد میانگین فضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان را نسبت به استان پایین خواند و گفت: با اختصاص 2 هزار و 500 متر زمین از سوی شهرداری و شورای اسلامی به دنبال احداث کتابخانه استاندارد هستیم.

میانگین فضای کتابخانه‌های عمومی اسدآباد ‌پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در حاشیه بازدید خود از کتابخانه عمومی شهیدرجایی اسدآباد اظهار داشت: هدف از بازدید از کتابخانه بررسی حضوری مشکلات کتابخانه است چرا که این بازدیدها می‌تواند در حل مشکلات مثمرثمر باشد.

وی میانگین فضای کتابخانه‌های عمومی اسدآباد را پایین دانست‌ و تصریح کرد: با اختصاص 2 هزار و 500 متر زمین از سوی شهرداری و شورای اسلامی به دنبال احداث کتابخانه استاندارد هستیم که در همین راستا 200 میلیون تومان اختصاص داده‌ایم.

فرماندار اسدآباد در ادامه در خصوص نبود فضای نمازخانه در کتابخانه‌ها گفت: وجود نمازخانه در کتابخانه یک امر ضروری و مهم است چراکه این امر می‌تواند جامعه را در امر کتابخوانی و نماز تقویت کند که به دلیل کمبود فضا این کتابخانه از این مهم محروم است اما در تلاشیم این فضاها را بیشتر کنیم.

رحیم الوندی‌ شهردار اسدآباد نیز در خصوص اختصاص نیم درصد از درآمدهای شهرداری گفت: با توجه هزینه کردن نیم درصد اعتبارات شهرداری به سه کتابخانه شهرستان تمامی معوقات و نیم درصد امسال از پرداخت می‌کنیم.

در پایان مراجعین و حاضران در کتابخانه هم نبود فضای کافی برای مطالعه، نمازخانه و سرویس بهداشتی نامناسب را از جمله مشکلات کتابخانه برشمردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول