اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی آبیک:

زمین برای احداث کتابخانه در خاکعلی هرچه زودتر تهیه شود

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه‌های عمومی آبیک بر تهیه زمین برای احداث کتابخانه عمومی در شهر خاکعلی از سوی مسئولان این شهر تأکید کرد.

زمین برای احداث کتابخانه در خاکعلی هرچه زودتر تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمدرضا آقااحمدی عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه در زمان شهردار سابق شهر خاکعلی و شورای اسلامی زمینی برای احداث کتابخانه عمومی تهیه شد که با معارض مواجه شد و اعلایی فرماندار سابق شهرستان آبیک نیز قول مساعد داده بود که در صورت تهیه زمین از بودجه فرمانداری 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: از شهردار جدید شهر خاکعلی و شورای اسلامی این شهر درخواست می‌کنیم که نسبت به تهیه زمین تدابیر لازم را بیاندیشند چون خاکعلی یکی از شهرهای فرهنگی است.

این مسئول اضافه کرد: با تشکیل انجمن کتابخانه عمومی در شهر خاکعلی بهتر می‌توان به وضعیت احداث کتابخانه در این شهر سر و سامان بخشید.

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی آبیک بیان کرد: با توجه به قول مساعد شهردار آبیک در خصوص تهیه زمینی برای احداث کتابخانه مرکزی مقرر شده است در پارک 9 هکتاری که در شمال شهر آبیک و جنب مؤسسه عالی غیاث‌الدین کاشانی قرار دارد، 2 هزار و 200 متر مربع زمین اختصاص داده شود که طی نشستی با شهردار و شورای اسلامی شهر آبیک این امر تحقق خواهد یافت و مشکل زمین برای احداث کتابحانه مرکزی برطرف می‌شود.

آقااحمدی با بیان اینکه نخستین کتابخانه عمومی شهر آبیک که قدمتی 35 ساله دارد، بدون نام می‌باشد، افزود: از مسئولان درخواست می‌کنیم که از نام ائمه اطهار (ع) برای نام‌گذاری این کتابخانه استفاده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد کمی کتابخانه عمومی در شهرستان آبیک وجود دارد، می‌طلبد تا مسئولان در راستای افزایش تعداد کتابخانه‌ها و اختصاص بودجه در این زمینه تدابیر لازم را بیاندیشند.

این مسئول تصریح کرد: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی شهر آبیک، ثبت‌نام برای عضویت رایگان، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسابقات کتاب‌خوانی بین اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

در این جلسه نخستین و قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی شهر آبیک به نام باقر العلوم (ع) نام‌گذاری شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول