اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد:

3 هزار رأس دام برای روز عید قربان آماده است

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: پیش بینی می‌کنیم 3 هزار رأس کشتار داشته باشیم که همین تعداد دام برای روز عید قربان آماده شده است.

3 هزار رأس دام برای روز عید قربان آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مرتضی حیدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری ساماندهی بهداشتی ذبح دام در روز عید قربان اظهار کرد: موسسه گوشت مشهد در روز عید قربان هماهنگ با دامپزشکی دام زنده را در محل کشتارگاه قرار می‌دهد تا تخلفاتی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد را حذف کنیم.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد افزود: ذابح کنندگانی که در کشتارگاه حضور دارند کارت ذبح شرعی داشته و حدود 17 دامپزشک نیز با ما همکاری می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکید ما بر روی مرحله پیش سرد دام ذبح شده است که نباید سریع گوشت را فریز کرد و باید گوشت را به مدت 24 ساعت در دمای یخچال نگهداری کرد.

وی با اشاره به قبول سفارش تلفنی ذبح دام از سوی موسسه گفت: موسسه صنعتی گوشت مشهد با قیمت مناسبی گوشت را توزیع می‌کند و در همین راستا امسال قبول سفارش تلفنی ذبح بهداشتی و شرعی دام را دارد.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد تاکید کرد: کشتارگاه صنعتی دام در روز عید قربان آماده کشتار دام نذری و انجام نظارت بهداشتی لازم به صورت رایگان است و ضمن اینکه  گوشت دام نذری و آلایش خوراکی آن به طور کامل و آماده سازی شده و بدون دریافت هرگونه وجهی تحویل داده می‌شود.

حیدری با اشاره به ذبح دام در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته مجموعاً هزار و 845 کشتار داشتیم و امسال با توجه به شرایطی که است و مردم آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند پیش بینی می‌کنیم 3 هزار رأس کشتار داشته باشیم که همین تعداد دام برای روز عید قربان آماده شده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول