اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی اسفراین خبر داد

نام‌گذاری یکی از میادین اسفراین با نام 22 مهر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی اسفراین گفت: یکی از میادین اصلی این شهر به نام 22 مهر، روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدار مردم این شهرستان با معظم‌له مزین خواهد شد.

نام‌گذاری یکی از میادین اسفراین با نام 22 مهر

طلعت رگبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: یکی از میادین اصلی این شهر به نام 22 مهر روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدار مردم  این شهرستان با معظم‌له مزین خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید این روز به یاد ماندنی در تاریخ اسفراین حفظ شود، افزود: بر اساس نظر شورای اسلامی این شهر مقرر است تا میدان حوالی استادیوم تختی اسفراین که محل دیدار مردم با رهبر انقلاب بوده به نام 22 مهر نام‌گذاری شود.

رگبار، استقبال مردم دیار دارالقرآن و دارالعلما را از رهبر معظم انقلاب به عنوان نقطه عطفی در تاریخ این دیار یاد کرد و گفت: این استقبال بی‌نظیر مردم اسفراین سرشار از محبت مردم به ولایت فقیه را نشان داد.

وی افزود:‌ مردم ولایتمدار این شهرستان از سال‌ها قبل مشتاقانه منتظر ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به دیار دارالقرآن و دارالعلما بودند که این توفیق بزرگ ماه گذشته نصیب مردم این شهرستان شد.

رئیس شورای اسلامی اسفراین با بیان اینکه از چند روز قبل از سفر رهبر فرزانه انقلاب به این شهرستان ایستگاه‌های متعدد صلواتی در سطح شهر از چند روز قبل فعال شده بود، اظهار کرد: این ایستگاه‌های صلواتی عموماً توسط بانوان برپا شده و با شیرینی، شربت و نان سنتی از مردم پذیرایی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه پخت نان صلواتی، خدمات درمانی و مشاوره رایگان به همین مناسبت انجام شد، گفت: هر قشری برای دلش و دوست داشتن رهبری قدم برداشته و خدمت کرد.

به گزارش فارس، اسفراین در 60 کیلومتری جنوب بجنورد مرکز خراسان‌شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول