اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران:

بانوان نقش مؤثر خود در اقتصاد را به خوبی ایفا کنند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با تأکید بر لزوم توجه بانوان به نقش مشارکتی و مؤثر خود در امور اقتصادی گفت: بانوان باید این نقش مهم را در خانواده و جامعه به خوبی ایفا کنند.

بانوان نقش مؤثر خود در اقتصاد را به خوبی ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عذرا آذریان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تقویت و استحکام بنیان خانواده باید به طور جدی مورد توجه همه بانوان قرار گیرد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با بیان اینکه تقویت بنیان خانواده از بسیاری از آسیب‎ها جلوگیری می‎کند، ابراز داشت: بانوان شاغل در ادارات و نهادها نقش مهمی هم در جامعه و هم در نهاد خانواده ایفا می‌کنند.

آذریان با تشریح نقش زن در اقتصاد خانواده به عنوان یکی از دستورات کار این جلسه ادامه داد: بانوان گچسارانی در همه صحنه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و دیگر زمینه‌ها فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

وی گفت: زنان به عنوان یک قشر تأثیرگذار جامعه در بخش‌های مختلف هستند و فعالیت و پیشرفت در برخی زمینه‌ها بدون حضور بانوان امکان‌پذیر نیست.

آذریان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، زنان نقش مهمی در این راستا دارند.

وی افزود: قرار دادن تولیدات داخلی در سبد خرید خانواده‌ها و استفاده از کالاها و محصولات ایرانی از اولین و یکی از مهم‌ترین اقدامات بانوان در این زمینه است.

آذریان از رابطان امور بانوان فرمانداری خواست تا ضمن همکاری بیش از پیش با امور بانوان طرح‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود پیرامون توجه بیشتر به بانوان را ارائه دهند.

* بانوان شاغل در ادارات پیگیر اجرای قانون دورکاری بانوان باشند

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با تأکید بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات کارگروه امور بانوان ابراز داشت: رابطان ادارات و نهادها گزارشی از روند اجرایی و موانع پیش‌روی مصوبات را به دفتر امور بانوان ارائه دهند.

آذریان با اشاره به نقش بانوان در مسائل و مشکلات مختلف کودکان و نوجوانان در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر زمینه‌ها، تصویب قانون دورکاری بانوان شاغل در ادارات و تعطیلی روز پنجشنبه این بانوان را یکی از اقدامات مؤثر در راستای توجه هر چه بیشتر به امور فرزندان و خانواده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فرمانداری از رؤسای همه ادارات و نهادها خواسته تا این قانون را اجرایی کنند، از بانوان خواست تا پیگیر اجرایی‌ شدن این مصوبه باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول