اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)

بانوان گتوندی فردا تجمع اعتراضی برپا می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند گفت: به منظور اعتراض به توهین علیه پیامبر اسلام (ص) بانوان گتوندی فردا در این شهرستان تجمع اعتراضی برپا می‌کنند.

بانوان گتوندی فردا تجمع اعتراضی برپا می‌کنند

نرگس اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمانان در طول تاریخ همیشه به دنبال تضعیف و تخریب دین مبین اسلام بوده‌اند و این بار نیز با تولید فیلم موهن یکبار دیگر ستیز خود با دنیای اسلام را نشان دادند.

وی افزود: استکبار جهانی از چنین اقداماتی علیه اسلام حمایت می‌کند و در این باره به دلیل واهی آزادی بیان اقدامی انجام نمی‌دهد و به این دلیل مشخص است که این فتنه از کجا آغاز شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید در راستای محکومیت این اقدام تلاش کنیم، تأکید کرد: باید برای محکومیت این اقدام تلاش کنیم و به این دلیل برگزاری تجمع‌های اعتراضی کمترین اقدامی است که باید انجام شود.

اسکندری با تأکید بر اینکه باید تجمع اعتراضی شهرستان گتوند به صورت گسترده برگزاری شود، افزود: برای حضور گسترده بانوان در این مراسم برنامه‌ریزی شده است.

مشاور فرماندار و مسئول دفتر امور بانوان همچنین به محل و چگونگی برگزاری این تجمع اشاره کرد و ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای این تجمع باشکوه در نظر گرفته شده است و بانوان گتوندی ساعت 10 صبح روز فردا در محل مصلی امام خمینی (ره) گتوند با حضور خود یکبار دیگر این جنایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضور بانوان در این مراسم اقدام بسیار تأثیرگذاری است، خاطرنشان کرد: اسلام باعث شد تا زنان در ایران از جایگاه خود برخوردار باشند و به این دلیل باید در راستای برگزاری باشکوه این برنامه تلاش کرد.

اسکندری تأکید کرد: اقشار مختلف بانوان اعم از بانوان شاغل در ادارات و نهادها، بانوان خانه‌دار، اساتید حوزه و دانشگاه، بانوان ورزشکار و بسیجی، دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم حضور بهم می‌رسانند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و مسلمین خواهند زد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول