اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیر‌اندازی خلخال:

2 هزار نفر در خلخال آموزش تیراندازی را سپری کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیر‌اندازی خلخال گفت: بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در بخش آقایان و بانوان در شهرستان خلخال آموزش‌های تیراندازی را سپری کردند.

2 هزار نفر در خلخال آموزش تیراندازی را سپری کردند

بهرام نقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هیئت تیراندازی خلخال با مدیریت بی‌پول در سطح استان و کشور خوب درخشیده است.

وی افزود: در طی سال 12 دوره مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی (تراپ) در مناسبت‌های مختلف اجرا شده که در تمامی مسابقات نیز جوایز و حکم قهرمانی آن صادر شده است.

این مسئول از تخصیص 10 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی فرمانداری خلخال برای خرید یک قبضه سلاح برای هیئت تیراندازی خبر داد و گفت: در طی سال 91 به بیش از 600 نفر و در سه سال گذشته بیش از دو هزار نفر در اقشار مختلف مردم در حوزه خواهران و برادران آموزش‌های تیراندازی داده شده است. 

نقی‌زاده تصریح کرد: علیرغم وجود کمبود امکانات و نبود اعتبارات، سالن تیراندازی خلخال به روی علاقه‌مندان این رشته باز است و علاوه بر رایگان بودن تمرینات و آموزش‌های لازم، سرویس رایگان رفت و برگشت به سالن تیراندازی برای بانوان دایر می‌باشد.  

رئیس هیئت تیر‌اندازی خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از کسب عنوان قهرمانی استان در مسابقات تیراندازی بسیج خواهران در نیمه اول سال 91 خبرداد.

وی در پایان اظهار داشت: بانوان تیرانداز بسیجی خلخال با تلاش خود توانستند پنج عنوان قهرمانی از شش عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب و به عنوان نمایندگان استان اردبیل در مسابقات تیراندازی بسیج خواهران کشور در شهر کرد شرکت کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول