اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش بابل خبر داد

کلنگ‌زنی خانه کوهنوردان بابل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از افتتاح سالن ژیمناستیک ویژه بانوان و کلنگ‌زنی خانه کوهنوردان بابل خبر داد.

کلنگ‌زنی خانه کوهنوردان بابل

مجتبی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بابل با برشمردن برنامه‌های هفته تربیت بدنی به اعزام فوتبالیست بابلی برای راهیابی به بازی‌های غرب آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: کوثر کمالی بانوی فوتبالیست بابلی در ترکیب تیم ملی بانوان کشور برای راهیابی به رقابت‌های فوتبال بانوان غرب آسیا عازم اردن شد.

وی در ادامه عنوان کرد: این مسابقات تا سوم آبان در اردن برگزار می‌شود.

حسینی بیان داشت: همچنین فدراسیون فوتبال از مهسا درویشی برای شرکت در اردوی تیم ملی فوتسال بانوان دعوت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش بابل ابراز داشت: دیدار با ائمه جمعه شهرستان بابل، ویزیت رایگان 250 نفر با همکاری اداره ورزش و جوانان بابل و تیم پزشکی هیئت ورزشی، دیدار با پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از خانواده شهدا و شهید خداد و برگزاری آزمون استاژ داوری و ارتقای کمربند سبک جوجیستو است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقاتی از جمله  دوی استقامت بین دانشجویان و دانش‌آموزان، دو آزاد رده‌های سنی بانوان، مینی بسکتبال بانوان، طناب‌کشی، شطرنج بین تیم‌های بابل و ساری، کیک بوکسینگ در فضای باز و مسابقه نونهالان دختر را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

این مسئول گفت: همچنین به این مناسبت مسابقه علمی، فرهنگی و ورزشی، همایش پیاده‌روی مدیران و مسئولان ادارات شهرستان بابل از میدان ولایت تا مزار روحانی، همایش رژه اتومبیل‌ها و حرکات نمایشی، مسابقه فوتبال و مسابقه چهارجانبه بین بابل، بابلسر، بابلکنار و کانون استعداد یابی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل در پایان اذعان داشت: افتتاح سالن ژیمناستیک ویژه بانوان و کلنگ‌زنی خانه کوهنوردان بابل از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول