اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

تنها 6 اداره گچساران قانون دورکاری بانوان را اجرا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم اجرای قانون دورکاری بانوان شاغل در ادارات و نهادها گفت: تنها شش اداره در گچساران این قانون را اجرایی کرده‌اند.

تنها 6 اداره گچساران قانون دورکاری بانوان را اجرا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شورای اداری گچساران اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و نیز عدم پخش برنامه‌های تلویزیونی ایران از شبکه‌های ماهواره‌ای را محکوم کرده و این را نشان‌دهنده خشم استکبار و امپریالیسم جهانی می‌داند.

وی با اشاره به لزوم توجه مدیران به رعایت عدالت، اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی، تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، حضور در مناسبت‌های دینی و مذهبی، حضور در نماز جماعات ادارات، تلاش در راستای اشتغال جوانان، فعال‌تر شدن کمیته حفاری و عدم حفاری بدون هماهنگی در نقاط شهری و روستایی و نیز رعایت حق عدالت در اضافه‌کاری‌ها را از جمله موارد مورد تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم رعایت قانون دورکاری برای بانوان دارای شرایط شاغل در ادارات ابراز داشت: این قانون برای همه ادارات و نهادهای اجرایی و مراکز علمی و آموزشی لازم‌الاجرا است.

* 21 اداره گچساران قانون دورکاری بانوان را رعایت نمی‌کنند

شفیعی تصریح کرد: تنها شش اداره در گچساران این قانون را برای بانوان شاغل خود اجرایی کرده‌اند که این موضوع جای تأمل دارد.

وی از رؤسای ادارات و نهادها خواست تا جلسه آینده شورای اداری ضمن توجه و اجرایی کردن این قانون گزارشی در این زمینه ارائه دهند.

شفیعی بیان داشت: برخی ادارات این شهرستان یا کارمند خانم ندارند و یا در روز پنجشنبه تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه این قانون در جهاد کشاورزی، هلال احمر، شهرداری، فنی و حرفه‌ای، منابع طبیعی و دانشگاه پیام نور این شهرستان اجرایی شده است، افزود: بقیه ادارات و نهادها نیز تاکنون این قانون را اجرایی نکرده‌اند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه بانوانی که دارای شرایط قانون دورکاری هستند و رؤسای اداراتشان این قانون را رعایت نمی‌کنند، می‌توانند شکوائیه‌ای نوشته و مراجع قضایی نیز برخورد می‌کند، یادآور شد: مدیران و مسئولان باید خود در رعایت قوانین پیشتاز باشند.

رعایت آئین‌نامه اقامه نماز در ادارات و نهادها، ارائه عملکرد شش ماهه به فرمانداری، لزوم حضور در کلاس اخلاق مدیران، زیباسازی و ساماندهی تابلوهای سر درب ادارات، فعال‌سازی کمیته عفاف و حجاب، همکاری برای خرید چارتر 28 بلیط باقی‌مانده پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه گچساران و جوابگویی مدیران به مردم پس از برگزاری نماز جمعه در مصلی از جمله موارد مطرح شده توسط فرماندار گچساران در این جلسه بود.

شفیعی از رؤسا و مدیران شهرستان خواست اعتبارات عمرانی تملک دارایی‌ها را در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هزینه کرده و در این زمینه هماهنگی لازم را با فرمانداری داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول