اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی آبیک:

مسئولان سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک بر تسریع در حل مشکلات مردم و روستاهای این بخش از سوی مسئولان تأکید کردند.

مسئولان سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که بعد از ظهر امروز با حضور مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی، رؤسای ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امور برق، آبفای روستایی، جهاد کشاورزی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مشکلات روستاهای بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش از هر روستا یکی از شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک به بیان مشکلات پرداختند.

یکی از اعضای شورای اسلامی روستای چناسک با توجه به قول مساعد فرماندار آبیک در سال گذشته مبنی بر کلنگ‌زنی در زمینه پروژه گازرسانی به این روستا تأکید کرد.

شورای اسلامی روستای آقچری بر احداث پل، مجوز احداث استخر دو منظوره و تغییر کاربری زمین از سوی جهاد کشاورزی تأکید شد.

در این همایش تأمین برق اتاقک منبع آب روستای انجیلاق، گسترش بافت روستا، جا‌به‌جایی دکل‌های برق از خیابان‌ها، آسفالت روستا و نیز برطرف کردن مشکل کشاورزان انجیلاق با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شوراهای اسلامی روستای زیاران در این همایش بر حل کمبود آب در فصل زمستان، فنس‌کشی منبع آب، پیگیری سهمیه آب شرب از سد طالقان، اجرای سیستم اگو، احداث کانال‌کشی صحرای کلاوه، ادامه طرح کانال سنگی و اتمام جدول‌گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های روستا از سوی مسئولان شهرستانی و استانی تأکید کردند.

در این همایش نجاتعلی مافی رئیس شورای بخش مرکزی بر رفع کمبود سوخت ادوات کشاورزی، تأمین آب کشاورزی و کود مورد نیاز کشاورزان تأکید کرد و گفت: تسطیح اراضی کشاورزی انجام شده و بذر نیز آماده است ولی متأسفانه تکلیف آب کشاورزی مشخص نیست که از مسئولان می‌خواهیم نسبت به حل مشکل آب تدابیر لازم را بیاندیشند.

در این همایش شورای اسلامی روستای چناسک بر گازرسانی به روستا، تکمیل آسفالت گلزار شهدا، تهیه کود، مهار کردن آب دو رودخانه بین روستاهای زرجه بستان و چناسک تأکید کرد و یکی از اعضای شورای اسلامی روستای کوندج بر حل مشکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با کشاورزان تأکید کرد.

همچنین علل تأخیر در گازرسانی روستای قاضی کلایه به دلیل سنگلاخی بودن یک کیلومتر مسافت، کنتورگذاری آب روستای قاضی کلایه از سوی اداره آبفای روستایی شهرستان آبیک، تعیین حریم رودخانه در زمینه ساخت و ساز و حل مشکل طرح هادی این روستا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول