اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جنوبی کرمان:

حل مشکلات در گرو تعامل مسئولان با تعزیرات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبار و قلعه‌گنج گفت: تعامل و همکاری با اداره تعزیرات حکومتی از سوی مسئولان و اداره‌ها باید بیشتر شود تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

حل مشکلات در گرو تعامل مسئولان با تعزیرات است

ماشا‌الله شهابی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما برخورد با واحدهای صنفی متخلف است، اظهار داشت: در این راستا 26 مورد از جرائم شکل گرفته مورد بررسی قرار داده شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... است.

شهابی صلاحیت ذاتی این نهاد را برخورد قانونی و مبارزه با قاچاق سوخت و انرژی ذکر و تصریح کرد: این اقدام تنها وظیفه این نهاد قضایی است.

وی ابراز داشت: ما نیز به شدت با این جرائم برخورد می‌کنیم و هیچ کوتاهی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

شهابی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری با اداره تعزیرات حکومتی از سوی مسئولان و اداره‌ها باید بیشتر شود تا بتوانیم مشکلات فرارو را به نحو احسن برطرف کنیم.

وی تشکیل مجمع صنفی در تمام شهرهای نوپا را لازم دانست و اذعان داشت: باید با دید مثبت و رو به جلو این اقدام صورت گیرد و هیچ تداخلی در تعامل شهرداری و بازاریان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول