اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس انتقاد کرد

غفلت 20 ساله مسئولان از پروژه راه‌سازی در جاده میاندوآب به میانه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان از پروژه راهسازی در جاده میاندوآب به میانه در 20 سال گذشته غفلت کرده‌اند.

غفلت 20 ساله مسئولان از پروژه راه‌سازی در جاده میاندوآب به میانه

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال‌هاست که میلیاردها تومان برای احداث جاده سرچم که میاندوآب را به میانه می‌رساند هزینه شده اما این پروژه در حال حاضر با رکود مواجه است.

وی با اشاره به تخریب این پروژه نیمه‌تمام بر اثر عوامل محیطی، تصریح کرد: این تخریب‌ها به دلیل توقف عملیات اجرایی این پروژه نیمه‌تمام است که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است.

بیگی با بیان اینکه مردم منطقه خواهان استفاده از جاده‌های مطمئن و بی‌خطر هستند، اعلام کرد: عدم توجه به احداث جاده سرچم سبب بروز مشکلات و حوادث جبران‌ناپذیری شده است.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر وزیر راه و شهرسازی به وضعیت جاده‌ها، افزود: وزیر راه و شهرسازی در این مورد باید توضیح دهد و اقدامات عاجل را مبذول نماید.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تأمین اعتبار از سوی دولت و سوء ‌مدیریت مسئولان ذی‌ربط، گفت: این پروژه باید سال‌ها پیش مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت اما به دلیل غفلت‌هایی که در این زمینه بود سبب بروز مشکلات زیادی شده است که استمداد و توجه مسئولان را در این راستا خواهانیم.

وی با بیان اینکه ایمنی جاده‌ها باید مورد توجه ویِژه قرار گیرد، اعلام کرد: حفظ جان انسان‌ها و تأمین امنیت در جاده‌ها از اولویت‌های احداث جاده‌های ایمن است.

بیگی با بیان اینکه در جاده سرچم شاهد بروز حوادث ناگوار رانندگی هستیم که عمده دلیل این سوانح به دلیل مناسب نبودن جاده است، اعلام کرد: امید است با اهتمام هر چه بیشتر مسئولان شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول