اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

مشکلات جوانان دغدغه‌ اصلی مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: مشکلات جوانان از دغدغه‌های اصلی ما است و در تلاش هستیم که استعدادهای جوانان در ابعاد مختلف رشد کند.

مشکلات جوانان دغدغه‌ اصلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از ورزشکاران این شهرستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: جوانان ما در میادین بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و همواره در مقاطع مختلف در صحنه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه جوانان با ارزش‌ترین سرمایه کشور هستند، افزود: مشکلات جوانان از دغدغه‌های اصلی ما است و در تلاش هستیم که استعدادهای جوانان در ابعاد مختلف رشد کند.

فرماندار فهرج با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: گسترش برنامه‌های ورزشی از اولویت‌های کاری ما است و برای گسترش ورزش در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات خوبی اختصاص  یافته است.

زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: چند پروژه ورزشی در سطح شهرستان در حال اجرا است که می‌توان به ساخت چهار سالن ورزشی در روستاهای اسماعیل‌آباد، اسلام‌آباد، برج اکرم و سکهور و زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.

فرماندار فهرج تأکید کرد: جوانان باید برای توسعه این شهرستان مشارکت کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول