اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

مسئولان موانع پیش روی تولید ملی را بردارند

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون گفت: هموار کردن مسیر تولید ملی و برداشتن موانع سر راه آن از دغدغه‌های مهم مسؤلان باشد.

مسئولان موانع پیش روی تولید ملی را بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون در سخنانی اظهار داشت: بیش از نیمی از سال گذشته است و مسئولان باید گزارش بدهند که در این مدت در راستای ایجاد زمینه تولید ملی و اشتغال تا چه اندازه پیشرفت کار صورت پذیرفته است.

وی افزود: برخی مواقع مشاهده می‌شود که نه تنها افزایش کار و تولید نبوده بلکه کاهش هم وجود داشته و این بیانگر این است که مسئولان امر در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند، حرکت نکرده‌اند.

امام جمعه کازرون گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه توانسته است به قله عزت و سربلندی برسد و از گردنه‌های پر پیچ و خم عبور کند.

خرسند در ادامه از مسئولان خواست که همواره مقید به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند تا کشور از مشکلات و مسائل اقتصادی که دشمنان برای این ملت ترسیم کرده‌اند، نجات پیدا کند.

وی در بخش دیگر سخنانش به برکات مراسم برائت از مشرکین و دیگر اعمال مهم حاجیان اشاره کرد و گفت: مراسم حج برای مسلمین منافع بسیار گسترده‌ای در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد که باید از این برکات بهره کافی را ببرند.

خطیب نماز جمعه کازرون اضافه کرد: حضرت ابراهیم (ع) در طول عمر خود با شرک و بت‌پرستی مبارزه کرد و  کعبه را نیز به منظور مبارزه با شرک و بت‌پرستی بنا نهاد.

خرسند ادامه داد: حاجیان از این فرصت بی‌نظیر باید استفاده کنند و اخوت و برادری با مسلمین و ارادت خودشان نسبت به پیامبر اسلام را بیش از پیش نشان بدهند.

وی در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی را بسیار جامع و متین و راهگشا توصیف کرد و از مسئولان و قوای سه گانه خواست که توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و به عنوان ملاک عمل خود قرار دهند.

امام جمعه کازرون در پایان سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال 1366 توسط فرقه ضاله وهابیت و آل سعود را گرامی‌ داشت و افزود: این حادثه به عنوان یک ننگ دیگر برای آل سعود در تاریخ ماندگار شد که در حرم امن الهی به قتل عام بی‌رحمانه و جنایت دست زدند.

خرسند در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه نیز با کمک‌های معنوی و مادی آل سعود فجیع‌ترین جنایت در عراق، افغانستان و سوریه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول