اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردکان در مجلس:

مسئولان در مسیر پیشرفت اردکان سنگ‌اندازی نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده اردکان در مجلس با اشاره به اینکه عده‌ای نمی‌توانند مسیر پیشرفت شهرستان‌های استان را فراهم کنند به همین دلیل با تنگ‌نظری به پیشرفت‌های اردکان می‌نگرند، گفت: مسئولان در مسیر پیشرفت اردکان سنگ‌اندازی نکنند.

مسئولان در مسیر پیشرفت اردکان سنگ‌اندازی نکنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا  تابش در نشست شورای اداری اردکان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با انتقاد از تنگ‌نظری عده‌ای از پیشرفت‌های اردکان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: این عده باید به جای سنگ‌اندازی و تنگ‌نظری در مورد پیشرفت‌های اردکان، مسیر پیشرفت در سایر شهرستان‌های استان را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: برخی صحبت‌ها در مورد پیشرفت‌هایی که در اردکان صورت گرفته‌، مردم را دلسرد می‌کند و افراد باید به جای این اقدام و زیر سئوال بردن پیشرفت‌های اردکان، در راستای پیشرفت همه نقاط استان تلاش کنند.

تابش با تاکید بر تقویت فرهنگ تلاش، پشتکار، همکاری و تعاون اظهار داشت: مردم و مسئولان اردکان به فکر خلق موقعیت برای ایجاد اشتغال و تامین رفاه مردم بوده‌اند و با طرح‌های خود همواره در راستای سفارشات مقام معظم رهبری حرکت کرده‌اند اما عده‌ای این خلاقیت‌ها را بر نمی‌تابند و به دنبال زیر سؤال بردن آن و سنگ‌اندازی در این مسیر هستند.

وی با اشاره به نمونه‌ای از این خلاقیت‌ها در ایجاد اشتغال و تامین درآمد و ارزش افزوده بیشتری برای مردم اردکان، استان و  کشور افزود: با توجه به سرمایه غنی در بخش معدنی و ظرفیت بالا در عرصه صنایع فولادی در استان و شهرستان، سنگ آهن که متاسفانه در بسیاری از مناطق به صورت خام از استان خارج می‌شد، در یک زنجیره تولید به کنستانتره آهن، سپس گندله، آهن اسفنجی و در نهایت شمش فولادی که  ارزش افزوده حدود 10 برابری نصیب منطقه می‌کند، تبدیل می شود که این همه با استفاده از پتانسیل موجود و با برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه و همراهی مردم و مسئولان محقق شده است و اشتغال و ارزش افزوده و ثمرات اقتصادی آن نصیب استان و کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: من به عنوان نماینده مردم اردکان و مردم و سایر مسئولان این شهرستان، توسعه همه استان را می‌خواهیم و در این راه بارها و بارها آمادگی برای همکاری خود را اعلام کرده‌ایم اما برخی آقایان، به جای استقبال از این همکاری، مدام در حال ضربه زدن به پیشرفت اردکان هستند.

تابش تصریح کرد: رقابت باید بر سر پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم باشد نه ایجاد منع و محدودیت در راه پیشرفت دیگران بنابراین لازم است برخی آقایان دست از حرف‌های نسنجیده و تنگ‌نظری بردارند و همه با هم در مسیر توسعه استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول