اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال خبر داد

اجرای طرح هادی در 22 روستای خلخال

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال از اجرای طرح هادی در 22 روستای شهرستان خلخال خبر داد.

اجرای طرح هادی در 22 روستای خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های هادی روستاهای خلخال اظهار داشت: برای اجرای طرح هادی در 22 روستای شهرستان خلخال از محل اعتبارات استانی، ملی و حوادث مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان تخصیص یافته است.

این مسئول ادامه داد: تخصیص از محل اعتبارات استانی و حوادث 100 درصد بوده و از محل اعتبارات ملی 82 درصد می‌باشد.

وی از اجرای طرح هادی در روستاهای گورانسراب، زاویه‌‌سادات و خانقاه‌سادات خبر داد و گفت: در سال 90 برای اجرای طرح هادی در این روستا‌ها  مبلغ 202 میلیون تومان هزینه شده است که جدول‌گذاری به طول یک هزار و 100متر مربع دیوار حائل به طول 120 متر مربع و احداث پل و آسفالت معابر روستایی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال در خصوص پروژه نیمه تمام امامزاده سید دانیال (ع) خلخال نیز اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در سال جاری یک هزار میلیون ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به بیمارستان قدیم خلخال و تبدیل آن به ساختمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود تاکنون 211 میلیون تومان به این پروژه تخصیص یافته و در نیمسال دوم سال 91 حدود  75 نفر دانشجو در رشته‌های پرستاری و مامایی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی‌ مشغول به تحصیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلخال نیز در این بازدید  از آغاز تهیه طرح هادی برای روستای‌های بالای 20 خانوار شهرستان خلخال خبر داد.

بهروز محمدی افزود:  تهیه طرح هادی برای روستاهای بالای 100 خانوار به اتمام رسیده و در سال جاری نیز تهیه طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار آغاز شده است. 

این مسئول همچنین از اجرای پنج پل در روستاهای خلخال از جمله  میانرودان، خمس، گیلوان، دیز و زاویه‌سادات خبر داد.

محمدی در پایان سخنان خود روستاهای در حال اجرای طرح هادی  را روستاهای برندق، کزج، نساز، گیلوان، دیز، میانرودان، خمس، علی‌آباد، ماحولان، لرد، گورانسراب، زاویه‌سادات، خانقاه‌سادات، طولش، خوجین و ترک عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول