اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم:

واگذاری زمین کتابخانه مرکزی قم قطعی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از حل مشکل حقوقی زمین پروژه کتابخانه مرکزی قم با مساعدت و پیگیری‌های ویژه استاندار قم خبر داد.

واگذاری زمین کتابخانه مرکزی قم قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، علی فریدونی با اشاره به حل مشکل مربوط به واگذاری زمین مورد نیاز پروژه فرهنگی کتابخانه مرکزی قم، این موضوع را خبری خوش و مسرت‌بخش برای علاقمندان به مسائل فرهنگی استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های ویژه استاندار، مشکل حقوقی زمین پروژه کتابخانه مرکزی قم که مدت‌های طولانی این پروژه مهم را در بلاتکلیفی قرار داده بود حل شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های جدی مسئولان ملی و استانی در کمک به حل این مشکل تصریح کرد: امیدواریم با رفع این مانع، شاهد سرعت یافتن روند احداث و تکمیل به موقع این پروژه مهم و ضروری باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و مساعدت‌های استاندار قم توجه و نگاه ویژه به مسائل فرهنگی را از رویکردهای مهم مدیریت عالی استان برشمرد و تصریح کرد: این نگاه ویژه نشأت گرفته از نگاه فرهنگی دولت به قم و در راستای نیازهای اساسی این خطه فرهنگی است.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه استاندار قم با حساسیت و دقت ویژه‌ای پیگیر مسائل خرد و کلان فرهنگی استان است خاطر نشان کرد: با بررسی و شناخت دقیق نیازها و اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب سعی شده است تا گام‌های عملی و مؤثری در زمینه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی استان برداشته شود.

وی به برگزاری سلسله نشست‌های استاندار با مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعال استان اشاره کرد و گفت: این جلسات در راستای شناسایی نیازها و اولویت‌های حوزه آموزش عالی و فراهم شدن زمینه‌های همراهی و مشارکت فعال بدنه دانشگاهی برای کمک به تدوین سند آمایش علمی و دیگر برنامه‌های توسعه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول