اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه ملاقات عمومی مطرح شد

بازنگری در اجرای طرح هادی اسلام‏‌آباد دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند بازنگری در اجرای طرح هادی را یکی از مشکلات مطرح شده توسط اهالی اسلام‌‏آباد دماوند عنوان کرد.

بازنگری در اجرای طرح هادی اسلام‏‌آباد دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‌‏فرزاد عصر امروز در برنامه ملاقات مردمی خود در جمع اهالی اسلام‏‌آباد دماوند گفت: ملاقات‏های مردمی برای کاستن فاصله مردم با مسئولان است.

وی افزود: مسئولان در برابر مردم احساس مسئولیت می‏کنند که به دیدار مردم در شهرها و روستاها می‏روند و همه دغدغه خود را در راه پیگیری و رفع مشکلات مردم قرار می‏دهند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کنند.

فرماندار شهرستان دماوند اقدامات و خدمات انجام شده در دولت‏های نهم و دهم را در روستای اسلام‌‏آباد شامل اجرای طرح هادی روستایی، آب آشامیدنی روستایی، اجرای آسفالت روستایی، تعویض شبکه برق روستا، ایجاد بوستان روستایی و گازرسانی به روستا دانست که با هزینه‏ای بالغ بر 15 میلیارد و 150 میلیون ریال انجام شده است.

قاسمی‏فرزاد اختصاص این مبلغ از بودجه شهرستان دماوند به این روستا را نشان‏‌دهنده توجه نظام و دولت جمهوری اسلامی به مناطق روستایی و آبادانی روستاها دانست.

وی بیان کرد: حرکتی که در دولت احمدی‌‏نژاد در راستای رسیدگی به روستاها شکل گرفت به نحوی است که به یاری خداوند متعال در دولت‏های دیگر نیز ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان دماوند بازنگری در اجرای طرح هادی روستا را یکی از مشکلات مطرح شده توسط اهالی اسلام‏‌آباد دماوند عنوان کرد.

قاسمی‌‏فرزاد تصریح کرد: از بنیاد مسکن می‏خواهیم بازنگری این طرح بر مبنای وضع موجود را انجام دهد و توسعه روستا را مورد نظر داشته باشد.

وی افزود: حمایت از تولیدات کشاورزی در روستاها در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده با جدیت دنبال می‏شود اما باید این توسعه و گسترش تولید در کنار حفظ استانداردها و سلامت مردم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند از مسئول جهاد کشاورزی خواست تا نهاده‌‏های کشاورزی به عدالت بین کشاورزان و تولیدکنندگان توزیع شود.

در این دیدار که معاونان عمرانی و برنامه‏ریزی فرمانداری دماوند، بخشدار مرکزی، شهردار دماوند و دیگر مسئولان حضور داشتند به برخی از مشکلات شخصی مطرح شده توسط اهالی روستا رسیدگی شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول