اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

نظارت بر اجرای پزشک خانواده افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل خواستار افزایش نظارت بر نحوه اجرای پزشک خانوار شهری شد.

نظارت بر اجرای پزشک خانواده افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در ستاد هماهنگی اجرای طرح پزشک خانواده شهری با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند در زمینه‌های مختلف موجبات پیشرفت کشور را مهیا کند، اظهار داشت: در زمینه پزشک خانوار شهری نیز مدیران می‌دانند شرایط را برای اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی راه اداره مجموعه‌ها را به مدیران نشان می‌دهد، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید از هر شیوه‌ای برای ارائه خدمات به مدیران استفاده کنند.

اکبرزاده با اعلام اینکه باید تمام نگاه‌ها و برنامه‌ها برای تقویت و اجرای صیحح طرح پزشک خانوار شهری بسیج شود، افزود: دستگاه‌های بیمه‌گر باید بیش از گذشته در این زمینه وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه نظارت و ارزیابی بر حسن اجرای این طرح باید افزایش یابد، تاکید کرد: باید برای به ثمر رسیدن این طرح نظارت مستمر باشد.

فرماندار آمل با بیان اینکه تقویت اجرای این طرح پشتوانه خوبی برای تعدادی از خانواده‌ها است، بیان کرد: این طرح می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد.

این مسئول با اعلام اینکه هر مانعی در اجرای طرح پزشک خانوار شهری باید از میان برداشته شود، گفت: باید مسیر برای ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه باید برخی نواقص این طرح کشوری است که باید رفع شود، تصریح کرد: نیازهای سلامت خانواده‌ها از طریق این طرح برآورده می‌شود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول