اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان شوش در مجلس:

بستر لازم برای طرح پزشک خانواده فراهم نیست

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: بستر لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده فراهم نیست و باید تلاش کنیم تا شرایط برای اجرای این طرح مهیا شود.

بستر لازم برای طرح پزشک خانواده فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، دکتر سیدراضی نوری عصر امروز در دیدار با مسئولان بخش درمان اظهار داشت: شرایط برای اجرای طرح پزشک خانواده مهیا نیست و باید تلاش کنیم تا شرایط برای این مهم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از طرح‌های بسیار لازم برای جامعه است خاطر نشان کرد: اجرای چنین طرحی می‌تواند تا حد زیادی مشکلات در بخش درمان و نظام ارجاع را از بین ببرد ولی باید برای اجرای این طرح برنامه‌ریزی کرد.

نوری گفت: با توجه به اینکه اجرایی کردن طرح پزشک خانواده نیازمند به بسترسازی و فراهم کردن زیر ساخت‌های مورد نیاز است ابتدا مشکلات زیرساختی این طرح باید حل شود.

وی تاکید کرد: اجرایی کردن این طرح به طور عجولانه می‌تواند بجای خدمات دهی باعث افزایش مشکلات حوزه بهداشت و درمان شود و بهتر آن است که برای اجرای این طرح عجله‌ای در کار نباشد.

نماینده شوش افزود: اصرار دولت برای اجرایی کردن این طرح با توجه به اینکه اعتباری در این باره اختصاص داده نشده است و زیر ساخت‌های آن آماده نیست بسیار اشتباه است و باید در این باره تجدید نظر شود.

نوری تأکید کرد: از همه نظر در بخش درمان شهرستان شوش مشکل داریم از نظر پرسنل تا امکانات، شرایط برای خدمات‌دهی و فضای درمانی که باید در این باره تلاش کنیم تا در اسرع وقت مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول