اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره اعلام کرد

پایان مطالعات فاز دوم شهرک صنعتی چایپاره

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: مطالعات فاز دوم شهرک صنعتی چایپاره به اتمام رسیده است.

پایان مطالعات فاز دوم شهرک صنعتی چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره جلیل غفاری صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی چایپاره، اظهار داشت: شهرک شمار یک چایپاره که در زمینی به مساحت 20 هکتار ساخته شده بود جوابگوی نیاز صنعت‌کاران نیست.

وی با بیان اینکه صنعت‌کاران از استقرار در این شهرک صنعتی استقبال کردند، تصریح کرد: این شهرک صنعتی دیگر ظرفیت احداث واحد تولیدی دارد و به همین دلیل احداث شهرک صنعتی فاز دوم در این شهرستان در حوالی جاده ترانزیتی و در زمینی به مساحت 100 هکتار ساخته می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه شهرستان چایپاره به دلیل موقعیت خاص خود یکی از شهرستان‌های در حال توسعه است، افزود: هم اکنون سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با ابراز امیدواری از راه‌اندازی شهرک فن‌آوری الکترونیکی، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این شهرک مشکل سرمایه‌گذاری در چایپاره رفع می‌شود.

غفاری در ادامه با اشاره به مزیت‌های ایجاد شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌ها، گفت: ایجاد شهرک‌های صنعتی در کنار شهرها سبب می‌شود تا صنایع در محل مشخصی گرد هم آمده و از تجمع در داخل شهرها دوری کنند و کاهش آلودگی صدا را نیز در

پی دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول