اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت:

توانمندسازی نیروی انسانی از آیتم‌های مهم توسعه‌ در صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت بر لزوم توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان یکی از مؤلفه‌ها و آیتم‌های مهم توسعه‌ای در صنعت نفت تاکید کرد.

توانمندسازی نیروی انسانی از آیتم‌های مهم توسعه‌ در صنعت نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسن نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه ارائه فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی در پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی در پارس جنوبی اهمیت بسیار زیادی دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و اجتماعی در صنعت نفت و منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: هنگامی که فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی در منطقه ویژه پارس مطرح شد در ابتدا منبع را بر نیازسنجی از جامعه محلی و محیط پیرامونی قرار دادیم تا با شناخت نیازها و چالش‌های موجود در منطقه بتوان به نتیجه مطلوب و اجرایی‌تری در بهبود و ارتقای معیشت و زندگی کارکنان و ساکنان رسید.

نصراصفهانی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در هشتم فروردین ماه سال 90 در عسلویه یادآور شد: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه و بازدید ایشان از پروژه‌ها نقطه عطفی در این منطقه بوده که می‌توان با بهره‌گیری از فرمایشات این بزرگوار در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه گام برداشت.

وی با تجلیل از رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس و توجه مدیریت ارشد این سازمان به محیط پیرامونی اضافه کرد: اجرای فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی با پیگیری‌های مدیریت ارشد سازمان در شورای عالی وزارت نفت مطرح و با تاکید دکتر سلحشور (معاون محترم وزیر نفت) و با تشکیل سه کارگروه ویژه آغاز شده است.

مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت توانمندسازی نیروی انسانی را یکی از مؤلفه‌ها و آیتم‌های مهم توسعه‌ای در صنعت نفت برشمرد و اذعان داشت: پیرو سفارشات وزیر محترم شرکت‌ها باید با تعامل و ارتباط مؤثر با مراکز آموزشی و علمی شرایط را برای توانمندسازی منابع انسانی خود فراهم سازند.

بر اساس این گزارش نخستین جلسه فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی منطقه ویژه با حضور مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه و جمعی از مدیران محلی شهرستان کنگان برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول